توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- مزاياي ايميل ماركتينگ
مزاياي ايميل ماركتينگ
هزينه اين نوع تبليغات با هزينه روشهاي ديگر تبليغات اصلا قابل مقايسه نيست
تحقيقات نشان داده است روش ايميل مارکتينگ داراي بيشترين بازده در مقايسه با ساير روشهاي تبليغات است
در ايميل مارکتينگ شما محدوديتي در تعداد يا محتواي تبليغ خود نداريد.
ايميل مارکتينگ فاصله مشتري را با شما تنها تا حد چند کليک کاهش مي يابد.
امروزه اينترنت يکي از رسانههاي تبليغاتي به شمار ميرود.
هر روز تعداد بيشتري از صاحبان مشاغل به سمت تبليغات در اين رسانه کشيده ميشوند
يکي از راههاي تبليغات در اينترنت ارسال ايميلهاي تبليغاتي است
ارسال تبليغات از طريق ايميل در عين داشتن مخاطب فراوان بسيار مقرون به صرفه نيز ميباشد
با توجه به اينکه ارسال پيامک تبليغاتي علاوه بر محدوديت نوشتار هزينه هاي
بسيار بالايي را دارا مي باشد ، اما ايميل مارکتينگ امکان ارائه توضيحات کامل و مناسب از محصول با استفاده از تصاوير
و بنرها را فراهم مي نمايد و همچنين هزينه هاي بسيار پائين تري دارد .
افراد موفق هميشه سهم ويژه اي براي تبليغات در نظر مي گيرند چرا که تبليغات در عصر ارتباطات مهمترين عامل تعيين کننده است
به طور خلاصه با استفاده از روش ايميل مارکتينگ به اين چند مهم دست يابيد