توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- مروري بر اهميت تبليغات
مروري بر اهميت تبليغات
مروري بر اهميت تبليغات
امروزه تبليغات به رکن جدايي ناپذير کسب و کار هاي تبديل شده است. جلب توجه و نظر مشتري در بازار رقابتي اين روز ها سخت تر از قبل شده و سازمان ها براي دستيابي به اين مهم هزينه هاي هنگفتي براي تبليغات پرداخت مي کنند. از طرفي تبليغات سنتي به دلايل زير ديگر کافي نيستند و سازمان ها همواره به دنبال روش هاي جديد تر و خلاقانه تر براي ارائه ي برند و محصول خود هستند.
چرا تبليغات سنتي کافي نيست ؟
مردم از تبليغات قديمي خسته شده اند. هر روشي که شبيه تبليغات باشد توجه مشتري را کمتر جلب مي کند.
رقباي شما هم همان طور تبليغ مي کنند. اگر شما بيلبورد داريد آن ها هم دارند !
اکثر تبليغات شبيه به هم شده است. براي مردم فرقي ندارد و تمايزي ايجاد نمي کند.
هزينه هاي اين نوع تبليغات بسيار بالاست و راندمان آن قابل سنجش علمي نيست.
اين سبک از تبليغات معمولا بر بازار هدف و مخاطب مورد نظر سازمان تمرکز ندارد.
…
با اين حال نمي توان تاثير روش هاي تبليغات سنتي را زير سوال برد و با توجه به شرايط هر سازمان و بررسي بازار کلي کسب و کار ها بايد به فراخور نياز از روش هاي سنتي تبليغات هم بهره گرفت.
راه حل درست ترکيب روش ها تبليغات سنتي و روش هاي جديد و خلاقانه است. شايد بتوان گفت با توجه به نکات بالا و همچنين مزاياي بي نظير روش هاي جديد تبليغات براي سازمان هايي با بودجه بازاريابي محدود مي توان پيشنهادات جذاب جديدي را اجرا کرد.
تبليغات مناسب بايد اهداف زير منجر شود :
افزايش آگاهي برند
معرفي صحيح سازمان و محصول
يادآوري برند يا محصول در ذهن مشتري در هنگام نياز
ايجاد يک تصوير خوب و دلخواه سازمان در ذهن مشتري
افزايش فروش مستقيم و غير مستقم
در ادامه به معرفي يک رسانه ي جديد و بيان مزاياي بي نظير آن مي پردازيم.