توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- چرا ايميل مارکتينگ؟
چرا ايميل مارکتينگ؟
ايميل مارکتينگ
امروزه روشهاي بازاريابي تغييرات زيادي کردهاند ، روشهاي قديمي کمکم منسوخ و روشهاي جديد جايگزين ميشوند . ايميل مارکتينگ يکي از آنهاست . بدون شک ، در اين قرن ايميل سريعترين ، منعطفترين و به صرفهترين ، شخصيترين و هدفمندترين وسيله ارتباطي در دنياي امروز است و ايميل مارکتينگ يکي از قدرتمندترين و درعينحال ناشناختهترين وسايل دنياي تبليغات است.
بازاريابي با ايميل چيست؟
بازاريابي با ايميل شامل همه شکل هاي بازاريابي که به ايميل مرتبط هستند مي باشد. هر ايميل مجزايي که مي فرستيد، قسمتي از بازاريابي شما با ايميل مي باشد. آن ايميل مي تواند يک نامه فروش، يک روزنامه، يک پيام پشتيباني يا حتي يک سؤال باشد. ماداميکه در رابطه با کارتان با مردم در تماس باشيد در واقع کارتان را ارائه مي دهيد و اين همان بازاريابي مي باشد.
چه چيزي بازاريابي با ايميل را يک ابزار فروش مؤثر مي سازد؟
چند جنبه وجود دارد که بازاريابي با ايميل را يک ابزار با کارآمدي بالا مي سازد.بازاريابي با ايميل يک فن آوري ارسال (Push Technology) است. بجاي آنکه منتظر بمانيد تا مشتريانتان سايت شما را از يک فهرست يا يک موتور جستجوگر پيدا کنند، خودتان پيغامتان را براي آنها ارسال مي کنيد. در واقع شما خودتان زمان و محتواي پيغامتان را تعيين مي کنيد. ثانيأ ايميل يک ابزار عالي براي تعقيب يک نامه مستقيم يا عمليات بازاريابي از راه دور(Telemarketing)است و بنابراين سرعت پاسخگوئي و بازگشت سرمايه فروش شما را افزايش مي دهد. مثلأ مي توانيد ايميل مستقيمي را بفرستيد و بعد آنرا از طريق ايميل يک هفته بعد دنبال کنيد. يا مي توانيد آدرس ايميل آنهارا براي فرستادن اطلاعات اضافي و يا اضافه کردن آنها به يک پاسخ دهنده اتوماتيک درخواست کنيد.
ايميل مارکتينگ چيست ؟
ايميل مارکتينگ عبارت است از ارسال ايميل با سرعت بالا به ميليونها نفر در سطح کشور جهت معرفي خدمات و يا محصولات خودتان و يا جلب بازديد کننده براي سايت يا وبلاگتان.
يک ايميل مارکتينگ خوب بايد حداقل شرايط زير را دارا باشد :
بيشتر ايميلها به INBOX دريافت کنندگان وارد شده و نه در Bulk mail آنها .
ايميلها به روز و معتبر باشد و از طرق حساب شده جمع آوري شده باشد .
زمان ارسال ايميلها منطقي و در کوتاه ترين زمان ممکن ارسال شود .
متن ارسالي واقعي و به دور از جنجال هاي تبليغاتي بوده و شان مخاطب را در نظر بگيرد .
دريافت کننده اين اختيار را داشته باشد که خود را از ليست دريافت کنندگان خارج سازد .
در متن ارسالي سايت يا آدرسي براي رجوع بعدي کاربران در نظر گرفته شود .
تا حد امکان آماري از ميزان ارسال ها ، ديده شدن ها و مواردي از اين دست به تبليغ دهنده ارائه شود .
امکان ارسال مجدد به همان آدرس ها براي يادآوري وجود داشته باشد .
ايميل ها طبقه بندي شده باشد .
چرا ايميل مارکتينگ ؟
ارسال ايميلهاي تبليغاتي يکي از بهترين و به صرفه ترين روش هاي تبليغات در سطح شبکه جهاني اينترنت است. در اين روش شرکتها قادر خواهند بود محصولات و خدمات خود را با کمترين هزينه به هزاران و حتي مليونها نفر در سرتاسر جهان معرفي نمايند. ، همچنين با توجه به نوع خدمات و محصولات مي توان قشر خاصي از کاربران را براي معرفي محصولات انتخاب نمود و اين خود دليلي است بر هدفمند بودن اين شيوه تبليغاتي