توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- تبليغات اينترنتي و بررسي جايگاه آن در سايت هاي ايران
تبليغات اينترنتي و بررسي جايگاه آن در سايت هاي ايران
تبليغات اينترنتي و بررسي جايگاه آن در سايت هاي ايران
با شروع فعاليت هاي تجاري در اينترنت، تبليغات اينترنتي نيز پا به عرصه گذاشت. به نظر مي رسد اولين شيوه براي تبليغ استفاده از پست الكترونيك بوده باشد. اما با اضافه شدن فناوري وب به اينترنت، تبليغات اينترنتي به نمودار امروزي آن آغاز شد، در سال 1994 اولين بنر تبليغاتي- كه امروزه معمول ترين و مشهورترين مدل تبليغ در اينترنت است–در پايگاه اينترنتي “هات واير” به كار گرفته شد. از اين سال به بعد بود كه تبليغات اينترنتي به عنوان تكنيكي موثر و كارا براي تبليغات مورد توجه بازاريابان قرارگرفت. به مرور زمان انواع جديدي از مدل هاي تبليغات در اينترنت نمودار گرفتند و ميزان مخارج تبليغاتي به طور مداوم افزايش پيدا كرد.
اهميت تبليغات اينترنتي
مايكل بلوگ عبارتي را در مورد اهميت تبليغات و تبليغات اينترنتي ذكر مي كند:
در جهان حيواني، حفظ بقاي قوي ترين گرايش است. و قوي ترين ها و گستاخ ترين آنها را از نظر گونه گرايش به ماندگاري دارند. در جهان گياهي، بعضي از گياهان از آرايش و تزيين استاد آن ها براي توليد مثل مجدد استفاده مي كنند. بعضي از گياهان چنان معطر هستند كه مي توانند حشرات را از مايل ها آن طرف تر جذب كنند و به گرده افشاني خود كمك مي كنند. در جهان كسب وكار، سازمانهايي كه مشترياني بيشتري را با استراتژي هاي كسب وكار و برنامه هاي آگهي جذب كنند زنده مي مانند. استفاده از وب جزو لاينفك برنامه هاي بازاريابي است.