توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- تبليغات در دوران رکود
تبليغات در دوران رکود
اهميت تبليغات در دوران رکود
درشرايط رکود اقتصادي الگوي خريد و مصرف مردم به شکل آشکاري تغيير مي کند . مردم به مصرف کالاهايي روي مي آورند که هزينه کمتري دارند و تلاش مي کنند ميزان بيشتري پس انداز کنند.
به گزارش بانکي دات آي آر، اما اين به آن معنا نيست که مردم دست از خريد مي کشند برند هايي که مشتريان پر و پا قرصي براي خود دست و پا کرده باشند با کمي تغيير در سياست هايشان مي توانند گليم خود را از آب بيرون بکشند اما نقش تبليغات در اين بيش از هرزمان ديگري خواهد بود.
درست است که شما در شرايط رکود بودجه کمتري براي تبليغات در اختيار خواهيد داشت اما خبر خوش اين است که رسانه ها هم ممکن است حاضر باشند در قبال دريافت هزينه کمتري براي شما تبليغ کنند تا بتوانند خودشان را در شرايط رکودي سرپا نگه دارند.
در فعاليت هاي تبليغاتي زمان رکود بيش از هر زمان ديگري بايد دقت کنيد که نياز مشتري چيست و اولويت او کدام است. تنها در صورت توجه به اين مسائل است که خواهيد توانست به اهداف خود دست يابيد.
شايد واژه ارزاني شاه کليد تبليغات در عصر رکود است که بيش از هر واژه ديگري خريدار را خشنود مي کند، تخفيف هم از ديگر واژه هايي است که در زمان رکود مورد توجه قرار مي گيرد و نهايتا صرفه جويي هم مي تواند در جذابيت تبليغات شما تاثيرگذار باشد.
البته اين به آن معني نيست که حتما بايد به شکل مستقيم اين واژه ها در تبليغات اعلام شود بلکه مهم اين است که اين مفاهيم درتبليغات شما گنجانده شده و مشتري را به اين نتيجه برساند که خريد از شما به نفعش خواهد بود.
توجه به مفاهيم اميد بخش به همراه ايجاد احساس نياز به محصولات شما راهگشا خواهد بود . شايد کاهش بودجه تبليغ و بازاريابي در عصر رکود سر راست ترين کار براي کاهش هزينه ها باشد اما هميشه بهترين راه نيست.
تمرکز به روي ارزش هاي خانوادگي از ديگر مواردي است که در دوران رکود اهميت مي يابد و بايد دقت کنيد که به آن در تبليغاتتان دقت کنيد.