توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- مطالعات بازار
مطالعات بازار در پي شناسايي و گردآوري و تجزيه و تحليل آن دسته از اطلاعاتي برميآيد که به فرصتهاي بهتري در ارائه و عرضه کالا و يا خدمات خاصي ميانجامد و يا مشکلات و تهديدهاي پيش روي بازاريابي کالا و يا خدمات خاصي را تبيين کرده و راهکارهاي برون رفت از مشکلات را ارائه ميدهد.
مطالعات بازار امري حياتي براي بنگاههاي اقتصادي و تجاري به شمار ميرود. از اين طريق شرکتها ميتوانند از يک فرصت تجاري جديد استفاده کنند و مشتريان فعلي خود را افزايش دهند. پي بردن به نقاط ضعف در بازار، رضايت مشتري را بيمه کرده و اقدامات بازاريابي مؤثر را براي مشتريان برنامهريزي ميکند. مطالعات بازار ميتواند اطلاعاتي را در مورد وضعيت بازار رقبا فراهم کند که اين خود باعث افزايش قدرت رقابتي و افزايش سود بنگاه ميشود. در اين راستا وب سايت مطالعات بازار آماده همکاري در حوزهها و صنايع زير با شرکت ها و موسسات اقتصادي مي باشد: