توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- انجام امور اداری و کارپردازی
🚨 انجام امور اداری و کارپردازی
🔰 پیگیری کلیه ی امور وابسته به شهرداری مانند تغییر کاربری، اضافه طبقه، اضافه واحد، میزان عقب نشینی و ضابطه محل انجام کلیه امور ثبتی و اخذ سند تک برگ، سند منگوله دار به تک برگی، سابقه در پیگیری امور اداری شرکت های پیمانکاری مسلط به شرایط عمومی پیمان، اخذ مفاصا حساب بیمه، مدارک تسویه قرارداد توانایی انجام امور داخلی و بیرونی دفتر (امور اداری در ارگانهای مختلف) از قبیل کلیه ی امور وابسته به شهرداری، ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و ملی و... انجام کلیه امور اداری اخذ سند تک برگ
الف) تعویض سند منگولهدار قدیمی به سند تکبرگی یا سند مالکیت کاداستری ب) امکان صدور سند تکبرگی در مورد املاک مشاعی ج) روش صدور سند مالکیت به نام وراث یا مالک جدید ملک د) جانمایی پلاک ثبتی سند، نقشه برداری آپارتمان، نقشه برداری زمینی و ساختمان
انجام کلیه امور اداری مراحل پایان کار ساختمان
الف) افراز یا تفکیک اراضی واقع در محدوده شهرها و حریم آنها ب) تشکیل پرونده، تحویل سند مالکیت رسمی، هماهنگی کارشناس شهرداری ج) کلیه امور مربوط به مراحل جواز پایان کار ساختمان د) تکمیل برگ گواهی پایان کار در بخش پروانه ساختمان شهرداری
انجام کلیه امور اداری پروانه ساختمان
الف) انجام کلیه امور اداری شهرداری و نظام مهندسی ب) اخذ شناسنامه فنی ملکی، اخذ انشعابات، مفاصا حساب شهرداری ج) اخذ پروانه ساختمانی، انجام کلیه امور اداری ساخت و ساز و بازسازی د) کلیه امور ارائه خدمات اجرا از صفر تا صد، اخذ صورت مجلس تفکیکی
انجام کلیه امور اداری تغییر کاربری
الف) تهیه مدارک شناسايي مالک و يا نماينده قانونی و مشخصات ملک ب) تهیه برگه تسويه حساب عوارض شهرداری و ماليات ج) تهيه مجوزها و استعلامهای لازم درصورت نقص در پرونده د) پیگیری کمیسیون ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی معماری و شهرسازی هـ) تهيه نقشه ملک جديد و دريافت مجوزهای لازم از سازمانها و ادارههای ذیربط
انجام کلیه امور نقشه برداری در بخش های عمرانی
الف) تهیه نقشه UTM از اراضی یا پلاکهای ثبتی ب) پیاده کردن نقشه یا طرح های مسطحاتی از قبلی میخکوبی، تثبیت و... ج) ثبت اطلاعات نقشه در سامانه سرای شهرداری د) تهیه نقشه مسطحاتی و توپوگرافی مقیاس های بزرگ
انجام کلیه امور نقشه برداری در بخش های ساختمان
الف) تهیه نقشه مسطحاتی از املاک به صورت بلوکی و تطبیق اسناد مالکیت ب) تهیه مقاطع طولی از گذرهای شهری ج) تهیه نقشه های پلان وضع موجود از مناطق خاص مانند گره های ترافیکی، پرازدحام د) کنترل اجرای قائم ستونها در ساختمان های با اسکلت فلزی
انجام کلیه امور تعویض نقشه های قدیمی با نسخه های جدید
الف) تعويض نقشه هاي قديمي برق، ساختمان، مخابرات با نسخه هاي جديد ب) نقشه هایی که بر اساس دگرگونيهای مختلف گذر زمان دچار تغییرات شده ج) خدمات پايش کنترل اطلاعات در بروز رسانی کاربردی داده ها د) ایجاد شبکههاي همگاني، صنعتي شبکه پايش بنياد شده بر اساس پروژه
انجام کلیه امور اداری ملک و ساختمان
الف) پیگیری نامه / پرونده اداری ب) بررسی و تعیین وضعیت استعلام های ثبتی و شهرداری ج) مراجعه به سفارت / تایید مدارک وزارت امور خارجه د) انتقال سند / ثبتنام در سامانههای الکترونیکی هـ) سایر پیگیریهای اداری / گواهی عدم سوپیشینه
🔸 راه هاي ارتباطي :::
شماره تماس : 4-07132362923 و 09358287872 و 09056898114 مي باشد.
نقشه UTM، UTM، تطبیق وضعیت ملک، تهیه نقشه یو تی ام، جانمایی، پلاک ثبتی، عوارض مصنوعی و طبیعی موجود، تجهیزات نقشهبرداری، املاک مسکونی و غیرمسکونی، سند تک برگ، تک برگ، سند منگوله دار،