توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- ویژگی های یک وبلاگ خوب
وبلاگها فرصت خوبی برای معرفی خودتون، محصولاتتون و مشکلاتی که حل میکنید هستن و میتونن مستقیما روی مخاطبتون تأثیر بذارن. هدف وبلاگ نویسی اینه که به خواننده ها اون چیزی رو که دنبالشن بدیم- حتی اگه خودشونم نمیدونن دقیقا چی میخوان.
قیف فروش
وقتی دارید محتوای وبلاگتونو مینویسید باید همه جنبه های قیف فروش رو گوشه ذهنتون داشته باشید. ببینید چطوری میتونید کاربرها رو به بالای قیف فروش برسونید. تا اواسط قیف فروش باید سعی کنید خواننده هاتونو آموزش بدید و تو هر مرحله از خرید که هستن مرحله بعدی رو بهشون معرفی کنید. باید واقعا قانعشون کنید که خرید کنن. اما در عین حال زیادی هم روی خرید پافشاری نکنید. این وظیفه صفحات فروش و خدمات و درخواست برای اقدام هاست.
طول مطالب
وبلاگ باید بین 300 تا 1600 کلمه باشه. کمتر از این مقدار توسط گوگل ندید گرفته میشه و بیشتر از این مقدار بهتره به صورت کتاب الکترونیک یا گزارش ارائه بشه. موقع نوشتن یه پست وبلاگ نباید فقط روی رسیدن به 1600 لغت تمرکز کنید، بلکه درست موضوع رو توضیح بدید، به بهترین شکل ممکن. میتونید برای توضیح عمیقتر موضوع از عبارتهای طولانی تر استفاده کنید، اما هیچ وقت یه چیز رو تکرار نکنید.
انتخاب عنوانها
پیدا کردن عنوان برای پستهای منظم وبلاگ کار سختیه اما اگه یه روش سازمان یافته پیش بگیرید و مسیرتون مشخص باشه میتونید تو این کار موفق باشید. با استفاده از این سه عامل، یک برنامه برای محتوای وبلاگتتون بریزید:
تماس با ما:
تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7