توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- سیستم آموزشی
در بسیاری از دورههای آموزش زبان انگلیسی به دلیل پارهای از مشکلات، یا دوره به طور کامل برگزار نمیشود یا ریزش چشمگیری در تعداد زبانآموزان، در طول دوره مشاهده میشود. جلوگیری از بروز چنین مواردی نيازمند راهكارهايی است که مدیریت در امر آموزش یکی از مهمترین آنهاست.
بدیهی است که نقش مدیریت در گروه برگزارکننده دورههای آموزشی برای به دست آوردن اطلاعات درست در طول دوره، بسیار مؤثر است؛ كه از آن جمله میتوان به تحليل درست اطلاعات به طور دقيق وعلمی (Objectivism) برای كاهش درصد خطا و همچنين كاهش تحليل سليقهای (Subjectivism)، که منجر به افزایش یا کاهش پارامترهای آموزشی در طول دوره می شود، اشاره كرد؛ البته تمام اين موارد نیازمند راهكارهای زير است:
1-آزمون تعیین سطح اوليه
2- نظرسنجی از زبانآموزان و استادان قبل و بعد از دوره و همچنین در مقاطع مشخص در طول دوره
3- ارائه گزارش كار استادان و تجزیه و تحلیل آن
4- برگزاری دورههايی مطابق با آزمونهای بینالمللی به طور آزمایشی برای حصول استاندارهای جهانی
5- برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با نمایندگان دانشگاههای خارج از کشور در ایران
6- برگزاری کلاسها در شرکتها و سازمانها، همکاری و ارتباط متقابل با مدیریت آموزش سازمان مورد نظر برای شناسایی دقیقتر نیازها و راهكارهای مؤثر در روند پیشرفت آموزشی
7- معرفی نیروهای پشتیبان و مشاوره آموزشی
8-امکان برگزاری دورههای کوتاهمدت و کارگاههای آموزشی فشرده
9- معرفی نیروهای پشتیبان و مشاوران آموزش مجرب
10- نظارت بر کیفیت آموزش در طول دوره
11- مطابقت با استانداردهای بین المللی
12- برگزاری اتاق های فکر، و دعوت از کادر مدیریت گروه آموزشی و نیز دانشجویان به منظور ارتقاء کیفیت و ادامه همکاری
جذب استادان و ارزیابی آنها
در بسیاری از دورههای آموزش زبان انگلیسی به دلیل پارهای از مشکلات، یا دوره به طور کامل برگزار نمیشود یا ریزش چشمگیری در تعداد زبانآموزان، در طول دوره مشاهده میشود. جلوگیری از بروز چنین مواردی نيازمند راهكارهايی است که کادر آموزشی یکی از آنهاست.
انتخاب استادان و بررسی اجرای فعالیت آنها در گروه آموزشی اهمیت ویژهای دارد. در مؤسسه ارس نحوه همکاری با استادان به طور خلاصه به اين ترتيب است که ابتدا پس از آزمون عمومی و تخصصی زبان انگلیسی (کتبی و شفاهی)، سوابق آموزشی بررسی میشود و در صورت انطباق با معیارهای اولیه، استادان بايد در کلاسهای ویژه آموزشی شرکت کنند و بعد از کسب نتایج مطلوب، در کلاسهای مختلف استادان دیگر که مشغول تدریس هستند،حاضر شوند؛همچنين در پایان دوره، مشاهدات، پیشنهادها و انتقادات خود را به صورت كتبی به مدیر آموزش میدهند، كه تمام اين موارد در جلسه دفاعیه، با حضور متقاضی بحث و بررسی میشود. درنهایت کلاسهایی برای تدریس به او داده میشود که پس از اثبات صلاحیت، میتواند به كار خود ادامه دهد. البته در طول دورهها، مدير آموزش بر کلاس استادان نظارت میكند و در جلسات خاص، پیشنهادها و انتقادات همه اعضای گروه آموزشی مورد نقد و برهدفمندی دوره و طراحی سیلابس کارآمد.
در بسیاری از دورههای آموزش زبان انگلیسی به دلیل پارهای از مشکلات، یا دوره به طور کامل برگزار نمیشود یا ریزش چشمگیری در تعداد زبانآموزان، در طول دوره مشاهده میشود. جلوگیری از بروز چنین مواردی نيازمند راهكارهايی است که هدفمندی دوره و طراحی سیلابس کارآمد از مهمترین عوامل آن به شمار میآید.
بر اساس مبانی جدید تئوریک در آموزش زبان، بهجای تکیه بر یک متد خاص، بسته آموزشی نهایی باید بر مبنای نیازسنجی (Needs Analysis) وتحلیل تمام عوامل دخیل در یک دوره آموزشی پیشنهاد شود؛ به همین ترتیب، با توجه به نوع نیاز و تواناییهای زبانآموزان، گروه آموزشی، فضای آموزشی وغیره، سیلابس اختصاصی همان سطح آموزشی به زبانآموز ارائه میشود.
تماس با ما:
بلوار آیت الله کاشانی-سازمان برنامه شمالی-خیابان محرابی-کوچه سوم غربی-پلاک 3
44134977
arasedu.com
آموزشگاه زبان
مشخصات آگهی دهنده
نام: kazemi
تلفن: 44134977
استان: تهران
آدرس: بلوار آیت الله کاشانی-سازمان برنامه شمالی-خیابان محرابی-کوچه سوم غربی-پلاک 3