توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- تبليغات اينترنتي
خدمات آرتاپارس در زمينه تبليغات در فضاي مجازي و اينترنت
1- تبليغات بنري: تبليغات بصورت بنر هاي متحرک يا ثابت در وب سايت هاي پربازديد جزو روشهاي مرسوم تبليغاتي مي باشد. در اين روش بنر تبليغاتي شما در سايت هاي پربازديد قرار گرفته و صرفنظر از بازخورد آن، هزينه ثابتي بصورت ماهيانه يا ساليانه دارد.
2- تبليغات کليکي: شما مي توانيد هزينه تبليغات بنري خود را بازاي تعداد بازديد انجام شده (تعداد کليکي که روي بنر شما شده است) پرداخت کنيد. اين سيستم تبليغات در بسياري از کشور ها توسط شرکت گوگل و با عنوان و در ايران توسط شرکت آرتاپارس و برخي شرکت هاي ديگر انجام مي شود.
3- تبليغات متني: تبليغات متني در سايت هاي پربازديد که عليرغم هزينه پايين، تاثير مطلوبي در افزايش بازديد و رتبه سايت شما دارد.
4- بهينه سازي: بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو يا SEO (سئو) که بي شک جزو موثر ترين روشهاي تبليغاتي در فضا مجازي مي باشد چراکه بيش از 70% کاربران اينترنت، وب سايت مورد نظر خود را از طريق موتورهاي جستجو پيدا مي کنند. شرکت آرتاپارس مي تواند بهترين مشاوره و خدمات را در زمينه بالابردن قابليت جستجوپذيري سايت شما در موتورهاي جستجو به شما ارائه نمايد.
5- شبکه هاي اجتماعي: تبليغات در شبکه هاي اجتماعي نيز يکي از هدفمند ترين و موثر ترين روش هاي بازاريابي آنلاين است. شبکه هاي اجتماعي از آنجا که بازخورد بالايي داشته و همواره کاربران بسياري در آنها عضو بوده و در حال رد و بدل کردن اطلاعات مي باشند، يکي از اثربخش ترين روشهاي تبليغاتي مي باشد.
6- تيزهاي تبليغاتي: تيزرهاي تبليغاتي خلاقانه با نمايش در شبکه هاي ويدئو آنلاين، يکي از جديدترين و بهترين روش ها ميباشد که با کمترين هزينه ميتواند تاثيرگذاري بسياري داشته باشد. تيم طراحي آرتاپارس، آماده پذيرش سفارشات شما در زمينه طراحي تيزرها و قراردادن آن در فضاي مجازي مي باشد.
7- ايميل انبوه: ايميل مارکتينگ يا ارسال ايميل انبوه، نوعي از تبليغات هدفمند به حساب مي آيد که درصورتي که براي بانک ايميل مخاطبان خود يا بانک کاربراني که در اختيار شما قرار مي گيرد ارسال نماييد، به سرعت نتايج آن قابل مشاهده خواهد بود.
8- پيامک صوتي و متني: ارسال انبوه پيامک صوتي و پيامک متني، يکي از روشهاي مرسوم تبليغات در فضاي مجازي مي باشد که در صورت داشتن جامعه هدف و بانک هدفمند شماره موبايل و ثابت مي تواند تاثير بسزائي در اثربخش تر نمودن تبليغات شما داشته باشد.
9- تبليغات موبايل: تبليغات در برنامه هاي تحت موبايل (اندرويد و آيفون) براي شرکت هايي که برنامه تحت موبايل و يا سايت با نسخه مخصوص موبايل دارند و يا به هر شکل کاربران تلفن هاي همراه مدنظرشان است، جزو بهترين روش ها مي باشد. در اين روش بنرهاي تبليغاتي شما در برنامه هاي متعدد تلفن همراه به نمايش در مي آيد.
10- رپرتاژ خبر: رپرتاژ آگهي و اخبار در خبرگزاري ها و سايت هاي خبري با لنيک به سايت شما مي تواند هم از نظر برندسازي و هم از نظر بهينه سازي سايت، بسيار مفيد باشد.
11- آگهي رايگان: درج آگهي هاي رايگان در سايت هاي نيازمنديها براي بهينه سازي سايت در نتايج گوگل يکي از روش هاي سنتي و موثر تبليغاتي است. شرکت آرتاپارس مي تواند در سايت هاي متعددي تبليغات شما را قرار داده و از اتلاف وقت شما در اين زمينه جلوگيري گردد.
12- وبلاگ: طراحي وبلاگ و قراردادن محصولات و معرفي آنها در وبلاگ مي تواند باعث افزايش بازديد و فروش شما گردد. شرکت آرتاپارس مي تواند وبلاگ هاي متعددي براي تبليغات شما ارائه دهد.
آرتاپارس مجري و مشاور سيستم هاي تحت وب و تبليغات اينترنتي
آدرس پست الکترونيک: artapars.net@gmail.com
ارتباط با ما در تلگرام: t.me/artamail
کانل تلگرام: t.me/artapars
شماره تماس:
09339693355
05138928080