توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- تابلوهای مغازه ، تابلوهایی کارآزموده
از زمان های گذشته ، صاحبان مغازه ها و فروشگاه های مختلف برای تبلیغ کالا و محصولات خود ، از تابلوهایی برای سر در مغازه های خود استفاده کنند و کمتر حرفه ای وجود داشت که هیچ تبلیغی را برای مغازه خود انجام نداده باشد.
با آنکه این تابلو ها سال های زیادی است که به کشور ما وارد شده اند ،اما بیشتر آنها به همان شکل قدیمیشان ساخته و استفاده می شوند،
به طوریکه پس از نگاه کردن به چند تابلوی اولی که در خیابان می بینیم ، چشمانمان از این تکرار خسته می شود و این تابلو ها نمی توانند نظرما را به خود جلب کنند و سریع آنها را فراموش می کنیم و از یاد خواهیم برد.
البته طراحی و رنگ های موجود در تابلو مغازه ها در زیبایی آنها کم تاثیر نیست. خیلی از این تابلو ها که در گذشته برای ما جذاب بودند بعد از گذشت سال ها از نصبشان، ظاهری بسیار رنگ و رو رفته پیدا کرده اند و نوشته های روی آنها غیر خوانا و مات شده است اما صاحب فروشگاه نسبت به تعویض این تابلوها اقدامی نمی کند و حاضر به دادن هزینه دوباره ای برای نو کردن آنها نیست.
اما همان طور که می دانیم ، استفاده از یک تابلوی زیبا ،علاوه بر آنکه می تواند نظر بیننده را به خود جلب کند ،می تواند یک راهنمای خوب هم برای خریداران باشد .
با همه تاکیدهایی که از تاثیر نام مناسب برای یک فروشگاه می شود ولی باز هم خیلی از افراد از نام های بسیار عجیب و غیر مرتبط برای فروشگاه خود استفاده می کنند و نام هایی که شاید حتی تلفظش برای شهروندان بسیار مشکل باشد.
و حتی گاهی بعضی از طراحان، تابلوی تبلیغاتی را با بروشور اشتباه می گیرند و مطالب زیاد و درهم و برهم با فونت های ناخوانا روی تابلو ها می نویسند.
بعضی از فروشگاه ها هم به اشتباه تصور می کنند هر چقدر اندازه و ارتفاع تابلوی سردر مغازه خود را بزرگتر انتخاب کنند می توانند مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب کنند اما نمی دانند اکثر بینندگان سرشان را بالا نمی گیرند تا بتوانند یک تابلوی بزرگ را ببینند ! و این عدم هماهنگی تابلوها در سطح شهر باعث شلوغی و آشفتگی چهره شهر می شود.
و نکته منفی دیگری که وجود دارد استفاده از رنگ های بی روح وهمچنین طرح های تکراری در اکثر تابلوهای تبلیغاتی است.چون مردم برای کاهش هزینه تابلوهای خود، به جای کمک گرفتن از طراحان حرفه ای ، از طرح های تکراری استفاده می کنند .
شما مشتریان گرامی برای اینکه بتوانید تابلوی استانداردی (طرح ،سایز،فونت،رنگ و...) داشته باشید و یعنی تابلویی که بتواند مشتریان و مخاطبین مورد نظرتان را به سمت شما جلب کند، می توانید با گروه تابلو سازی نامی ،تماس بگیرید و از تجربه های همکاران ما استفاده کنید.
تماس با ما:
خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
021-88064416 || 021-88064417
tablonami.com
تابلو سازی
مشخصات آگهی دهنده
نام: kazemi
تلفن: 021-88064417
استان: تهران
آدرس: خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10