پرتال مشاغل ایران

آگهی رایگان

ads

فروش هدفون در فونیلا

-   خط مشی یا همان استراتژی شرکت شما چیست ؟

استراتژی کالا محوری :

کالا محوری یعنی آن که یک کسب و کار نه به مشتری ها توجه کند نه به رقبا ، فقط و فقط استراتژی خود را بر اساس کالا و طراحی آن تعیین کند .

استراتژی رقیب محوری :

رقیب محوری یعنی آن که یک کسب و کار تمام تمرکز و توجه خود را روی بررسی رقبا گذاشته و خط مشی های آن ها را دنبال کند ، در این نوع استراتژی معمولا" کسب و کار مورد نظر از مشتری ها غافل میشود و فقط رقبا را زیر نظر دارد .

استراتژی مشتری محوری :

در این نوع استراتژی کسب و کار مربوطه بیشتر تمرکز خود را روی مشتری ها ، خدمات و پیگیری آن ها میگذارد و پیوسته خود را با نیاز های مشتریان مطابقت میدهد .
استراتژی بازار محوری :

استراتژِی بازار گرایی یعنی آن که هم به مشتری ها توجه داشته باشید و پیوسته نیاز های آن ها را برطرف کنید هم به رقبا دقت کنید و عملکرد آن ها را زیر نظر داشته باشید .

استراتژی کار آفرینی :

در چنین کسب و کارهایی معمولا " یک مدیر آینده نگر اهداف استراتژیکی کسب و کار را پیش خواهد برد ، چنین مدیرانی به موفقیت اهداف و رشد کسب و کار مربوطه بیشتر از پول و درآمد فکر میکنند ، توسعه و نوآوری هدفمند کسب و کار و ایجاد یک مزیت رقابتی برای این مدیران در اولویت است ، چنین کسب و کارهایی میتوانند با تفکرات استراتژیکی مدیران خود نبض بازار را در دست بگیرند .

بهترین نوع استراتژی :


اول :

تعریف مشتری

نوع خدمات و محصولات

برنامه های گسترش کسب و کار

تعریف مزیت رقابتی

دوم :

اهداف میان مدت بین شش ماه تا یک سال

اهداف بلند مدت : بین 2 تا 5 سال

تعیین اندازه کسب و کار ( در مقیاس کوچک یا بزرگ )

میزان حضور اعضای خانواده یا فامیل در کسب و کار ( کسب و کار خانوادگی )

ادامه مطلب در سایت مگاشید
http://megashid.com/



سرمایه گذاری

 

مشخصات آگهی دهنده
مشخصات آگهی
  • بازدید: ٥٦٢٣
  • تاریخ ارسال: ۹۵/۲/۲۳

*** آگهی های ویژه ***


آبلیمو
فروش هدفون در فونیلا
تبلیغات متنی: طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای   *** فروشگاه اینترنتی فونیلا ***  خانه پیش ساخته و کانکس *** طراحی و چاپ کاتالوگ و پوستر ***  فیلم و سریال ایرانی و خارجی   ***    اخبار اقتصادی