توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- نرم افزار جامع دفاتر وكالت- وكيل 85
تحت ويندوز Xp - با دفترچه راهنماي فارسي
كاملترين نسخه
با تمامي امکانات نرم افزار قدرتمند MSWord
نرم افزار جامع دفاتر وكالت نرم افزاريست که با راهنمائي جمع کثيري از وكلاي با تجربه تهيه شده و از سال 1378 تا کنون مورد بازبيني و تکميل قرار گرفته و نسخه فعلي با عنوان وکيل 85 کاملترين نسخه در ارتباط با اتوماسيون دفاتر وکالت مي باشد.
اين نرم افزار تمامي مشخصات پرونده، اسناد(بصورت اسکن)، اوراق اداري، ثبت و طبقه بندي اوقات دادگاه،مراحل پيشرفت پرونده ها،سررسيد اقدامات، حسابداري، لوايح و جستجوي بسيار متنوع و سريع اطلاعات ثبت شده و بسياري موارد ديگر را بصورت آسان در اختيار قرار ميدهد.
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
1- تحت ويندوز XP
2- حفاظت از اطلاعات توسط رمز
3- حفاظت از نرم افزار توسط قفل سخت افزاري
4- داراي دفترچه راهنماي فارسي نصب و استفاده از نرم افزار
5- نصب خودکار و آسان( با قرار دادن سي دي درون دستگاه، نرم افزار بطور خودکار آماده نصب مي گردد)
6- قابليت استفاده بدون داشتن اطلاعات پيشرفته از رايانه( تسلط در حد توانائي استفاده از نرم افزار Word کافي مي باشد)
7- امکان استفاده از تمامي امکانات نرم افزار قدرتمند MSWord
8- تنظيم دقيق محل چاپ آيتمها بر روي اوراق و فرمهاي دادگستري
9- امکان تنظيم مجدد در صورت تغيير شکل فرمها
10- امکان تعيين ظاهر نرم افزار از بين 100 ظاهر مختلف بنا به سليقه کاربر
11- امکان تهيه نسخه يدکي از اطلاعات و بازگرداني آن در صورت از بين رفتن اطلاعات
12- امکان تعريف و چاپ بر روي انواع سربرگ وکلا
13- ثبت اوقات دادگاه و امکان جستجوي سريع
14- ثبت اقدامات آتي
15- ثبت مراحل پيشرفت يک پرونده
16- امکان تشکيل پرونده با تمامي جزئيات
17- امکان جستجوي پيشرفته داخل پرونده ها
18- امکان چاپ و بايگاني اوراق بدون تشکيل پرونده براي آنها
19- امکان ورود تصوير هرنوع سند توسط دستگاه اسکنر، يا از روي اينترنت،سي دي و يا فلاپي به داخل يک پرونده
20- دفترچه تلفن کامل با جستجوي سريع
21- امکان ثبت مراجعات روزانه دفاتر وکالت بهمراه گزارشگيري از مراجعات و ثبت مبالغ دريافتي
22- حسابداري دفاتر وکالت
23- کتابداري دفاتر وکالت
24- امکان مشاهده محتوايات يک پرونده
25- امکان نگهداري اطلاعات مربوط به چند وکيل بصورت جداگانه( براي دفاتر حقوقي که بيش از يک وکيل وجود دارد ايده آل مي باشد)
26- امکان استفاده با انواع چاپگرهاي موجود
27- امکان درج مشخصات طرفين و وکيل از پرونده بر روي فرمهاي چاپي(براي تسريع امور تايپ اوراق)
28- تضمين کارائي و پشتيباني نرم افزار
توضيح برخي از آيتمهاي نرم افزار
ثبت پرونده ها:
با استفاده از اين بخش مي توان يک پرونده را تشکيل داده و مشخصات کلي اعم از تاريخ تشکيل، مشخصات طرفين دعوي، شماره پرونده در دادگاه بدوي،تجديدنظرو اجراي احکام، نوع توافق در مورد حق الوکاله و غيره را ثبت نمود سپس با استفاده از گزينه هاي مختلف نرم افزار مي توان اقدام به ورود اوراق،اسناد، اوقات دادگاه، اقدامات، حسابداري و ... براي پرونده تشکيل شده نمود.
ثبت اوقات دادگاه و تنظيم سررسيد اقدامات:
با دريافت يک اخطاريه ، ميتوان پرونده مورد نظر را انتخاب و در قسمت ثبت اوقات دادگاه، تاريخ، ساعت، موضوع جلسه و ... را وارد نمود. از گزينه گزارشگيري اوقات دادگاه براحتي مي توان با تعيين محدود زماني براي ديدن ليست اوقات ثبت شده اقدام نمود (براي مثال گرفتن ليست اوقات دادگاه مربوط به هفته آينده)
براي برنامه ريزي اقداماتي که براي يک پرونده قرار است انجام دهيد سررسيد اقدامات را فعال و تاريخ، ساعت و توضيح را وارد مي نمائيد. همانند گزارشگيري از اوقات دادگاه در اين بخش نيز مي توانيد با تعيين محدود زماني (براي مثال هفته آينده) از اقدامات ثبت شده ليست گيري نمائيد.
تايپ و چاپ بر روي فرمهاي اداري و دادگستري:
اين نرم افزار قابليت چاپ بر روي اوراق زير را دارا مي باشد:
1- وکالتنامه کانون وکلا
2- وکالتنامه مرکز امور مشاوران
3- وکالتنامه کارآموزان وکالت
4- اظهارنامه
5- دادخواست دادگاه عمومي
6- دادخواست دادگاه تجديدنظر
7- دادخواست ديوان عدالت اداري
8- انواع سربرگ وکلا
ابتدا با استفاده از گزينه تنظيم چاپگر، محل چاپ آيتمها بر روي اوراق تنظيم مي گردد(اين تنظيم فقط براي يکبار بوده و تا عوض نشدن شکل فرمها ثابت خواهد بود) اين تنظيم با استفاده از خط کش معمولي و بسيار آسان بوده ضمن اينکه نرم افزار بصورت هوشمند آيتمهايي مشابه را بطور خودکار تنظيم مينمايد.
هنگام انتخاب يکي از فرمها(براي مثال فرم اظهارنامه) نرم افزار قدرتمند MSWord بر اساس تنظيمات انجام شده براي آن فرم فراخواني شده و عمل تايپ در اين نرم افزار انجام ميگيرد. بديهي است تمامي امکانات Word از قبيل تنظيم نوع خط،اندازه، رنگ، مرتب نمودن متن از چپ،راست و يا هر دو طرف در دسترس خواهد بود. سپس چاپ بر روي فرم مذکور انجام مي پذيرد. بدليل قابليت تنظيم ميليمتري، عمل چاپ بسيار دقيق بوده و تمامي موارد در محل خود بر روي فرمها چاپ خواهند شد.فرم تايپ شده در نهايت در نرم افزار وکيل 85 ثبت و بايگاني شده و در صورت لزوم قابل بازيابي مي باشد.
توضيح: ثبت و ذخيره موارد تايپ شده در Word بصورت خودکار بوده و نيازي به تعيين نام، محل ذخيره و ... که بطور معمول موجب زيادشدن فايلها و سردرگمي کاربر مي گردد نخواهد بود.
حسابداري:
با استفاده از اين گزينه مي توانيد تمامي دريافتها و پرداختهاي دفتر وکالت را ثبت و بايگاني نموده و در صورت نياز گزارشگيري نمائيد.دريافتها و پرداختهاي مربوط به هر پرونده در داخل آن ثبت شده و گزارشگيري را آسانتر مي نمايد.
کتابداري:
در اين گزينه ليست کتب موجود در دفتر وکالت بهمراه سرفصل مطالب کتب وارد مي گردد. در صورت نياز به يک موضوع خاص ( براي مثال قتل) ليست کتبي که در سرفصل مطالب آنها کلمه قتل بکار رفته نمايش داده مي شود.
مراجعات روزانه:
ثبت مشخصات افراد مراجعه کننده به دفتر وکالت و قابليت جستجو بر حسب تاريخ مراجعه و يا مشخصات افراد مراجعه کننده از امکانات اين گزينه مي باشد.
دفترچه راهنماي الکترونيکي:
در اين راهنما مراحل نصب،امکانات نرم افزار و نحوه استفاده از آنها بصورت فارسي و داراي تصوير آيتمها به تفصيل توضيح داده شده است.
پشتيباني:
1- امکان دريافت رايگان نسخه هاي بعدي نرم افزار
2- راهنمائي تلفني
3- رفع اشکال رايگان در صورت بروز مشکل از طرف نرم افزار
قيمت نرم افزار 1000000 ريال (يکصد هزار تومان) که شامل حق استفاده از يک نسخه نرم افزار، قفل سخت افزاري، سي دي حاوي نرم افزار+دفترچه راهنماي الکترونيکي مي باشد.
براي تهيه اين نرم افزار با مراجعه به سايت www.YourShop.ir سفارش خود را درج نموده پس از تحويل گرفتن بسته نرم افزار در محل کار و يا منزل خود وجه آنرا به مامور پست پرداخت نمائيد