توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان
بخشي از امكانات نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) محصول شرکت نرم افزاری ايده پرداز طلوع :
1-تعريف مشتري :
•تعریف مشتری ، ورود مشخصات مشتريان حقيقي و حقوقي
•ثبت ارتباط با مشتری
•تعريف انواع روش های ارتباط با مشتری
•گروه بندى مشتریان
•رده بندی مشتریان
•ثبت قراردادهاي بسته شده با مشتری
•نظرات مشتری در رابطه با خدمات و محصولات
•ثبت تراكنش مالی مشتری شامل نقد و چك و اقساط و وام
2- خدمات و محصولات :
•تعریف خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان
•تعریف هزینه هر محصول
•تعریف در صد بازارياب
•تعریف در صد نمايندگی
3- رقبا:
•تعریف رقبا
•قراردادهای رقبا
•ثبت نقاط قوت و ضعف رقبا
•ثبت مشخصات مشتریان رقبا
4- بازاریاب:
•تعریف بازاریاب
•حساب بازاریاب
•قرادادهای بسته شده توسط بازاریاب
5- گزارشات:
•گزارش مشتریان
•گزارش قراردادها
•گزارش ارتباط با مشتریان
•گزارش چک ها
•گزارش فاکتور
•گزارش گیری پویا
•گزارش یادآوری روزانه ( گزارش مشتریانی که دریک بازه زمانی مشخص شامل تاریخ تولید یا ازدواج یا سررسید قرارداد یا تأسیس شرکت آنها است همراه با امکان ارسال پیام از طریق Fax , SMS ,Email و یا تلفن و ثبت ارتباط با آنهاست )
6- آلارم بر روی اطلاعات جمع آوری شده:
مشخصاتی که نرم افزار بر روی آنها آلارم میدهد و می توان با توجه به آن مجددا با مشتری ارتباط بر قرارنمود:
•تاریخ تولد
•تاریخ ازدواج
•تاریخ تاسیس شرکت
•تاریخ اتمام قرارداد
7- ثبت کلیه ارتباطات با مشتری:
•ثبت نوع ارتباط
•ثبت زمان ارتباط
•ثبت نتایج ارتباط
•ثبت فایل ارتباط
•ثبت بازاریاب
•...
8- رسانه های خارجی:
•ارسال ایمیل به یک مشتری و یا گروهی از مشتریان
•ارسال SMS به یک مشتری و یا گروهی از مشتریان
•ارسال Fax به یک مشتری و یا گروهی از مشتریان
•پخش فایل صوتی از طریق تلفن به یک مشتری و یا گروهی از مشتریان
•ثبت ارسال نامه به یک مشتری و یا گروهی از مشتریان و چاپ آدرس
9- کار تابل روزانه کاربر:
•تعریف و گزارش وضعیت وظایف کاربران نرم افزار
انواع وظایف یک کاربر عبارتند از:
وظایف امروز: لیستی از وظایف کاربر که تاریخ سر رسید آنها امروز است.
ارجاعات : لیستی از وظایف که کاربر به دیگران ارجاع داده است و هنوز تکمیل نشده اند.
یادآوری : لیستی از وظایف کاربر که تاریخ یادآوری آنها امروز است.
سررسیده ها : لیستی از وظایف کاربر که تاریخ سر رسید آنها گذشته اما هنوز تکمیل نشده اند.
سرنرسیده ها: لیستی از وظایف کاربر که تاریخ آنها هنوز فرانرسیده است .
تکمیل شده ها: لیستی از وظایف و ارجاعات تکمیل شده کاربر
هر کاربر امکان تعریف وظیفه برای خود و برای ارجاع به دیگران را دارد. همچنین امکان ویرایش آنها را نیز دارد. هر کاربر تنها می تواند وظایفی را حذف کند که خود آنها را تعریف کرده است.( یا به عبارت دیگر وظایفی را که ارجاع دهنده آنها خود اوست)
•گزارش یادآوری روزانه به منظور تماس با مشتریان، شامل :
گزارش مشتریانی که تاریخ تولد آنها در یک محدوده زمانی تعیین شده است
گزارش مشتریانی که سالگرد ازدواج آنها در یک محدوده زمانی تعیین شده است
گزارش مشتریان حقوقی که تاریخ تاسیس شرکت آنها در یک محدوده زمانی تعیین شده است
گزارش مشتریان که قرارداد آنها در یک محدوده زمانی تعیین شده به اتمام می رسد