توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- ترمزABSوگیت گاهش مصرف سوخت انواع خودرو
سیستم ترمز ABS بهترین راه برای ایمن ساختن ترمز وسایل نقلیه موتوری با سیستمهای ترمز هیدرولیکی است. این سیستم حاصل عملکرد دقیق مهندسین و کارشناسان فنی و تکنولوژی شرکت ماشین و ابزار استاندارد کره جنوبی به نام KSMT می باشد.
قبل از اینکه در مورد این سیستم، توضیحات بیشتری دهیم، خوب است مختصری در رابطه با ترمز خودرو و سیستمهای ایمنی ترمز مطالبی را حضور شما عرض نماییم.
به طور کلی بیشتر خودروهای داخلی به دلیل سیاست گذاریهای خودروسازان داخلی و ارازانترشدن قیمت ان در بازار از امکانات این خودروها می کاهند. یکی از این موارد نیز که می توان از لزومات اصلی در خودرو تلقی کرد سیستم امنیت ترمز یا همان ABS می باشد.
به طور مثال، خودرو پراید را در نظر بگیریم. این خودرو فاقد سیتم ABS می باشد لذا در سرعت حدود 100 الی 120 کیلومتر در ساعت چنانچه ترمز انجام شود از محل ترمز، خودرو حدود 15 الی 20 متر جلوتر متوقف می گردد که شما می توانید با آزمایشی ساده خط ترمز بجای مانده بر روی آسفالت را اندازه گیری و صحت این موضوع را تایید نمایید. حال این موضوع در برف وباران به دلیل قفل شدن چرخ بیشتر خواهد شد و آمار تلفات و تصادفات به همین دلیل افزایش می یابد چرا که اصلی ترین بخش که ایمن سازی خودرو برای حفظ سرنشینان می باشد، رعایت نشده است.
بیشتر خودورهای مدرن امروزی دارای سیستم ABS می باشند، بطوریکه حتی بسیاری از کشورهای دنیا، استفاده بدون این سیستم ها را ممنوع نموده اند.
در ایران نیز با توجه به آمار بسیار بالای تصادف به دلیل عدم ایمنی ترمز، این نوع سیستم در سال اخیر توسط طرح ارسالی دولت به مجلس پیشنهاد و در حال تصویب می باشد در ذیل متنی از صحبت های دبیر انجمن خودروسازان در خصوص اجباری شدن نصب ABS بر روی خودروها ذکر شده است.
بررسی فنی سیستم ترمز ABS
زمانیکه شما ترمز می نمایید بافشار دادن بر روی پدال ترمز، روغن ترمز را به پشت لنت ترمز بر روی دیسک ،پمپ نموده و فشار حاصل از آن موجب می شود که لنت و دیسک به هم چسبیده شوند و چرخهای خودرو متوقف شوند.اما بدلیل سرعت و حرکت چرخها لنت بر روی دیسک کشیده می شود، در این حالت با وجودترمز کردن شما خودرو تا مسافتی به حرکت خود ادامه می دهد.
برای اینکه قدرت ترمز شما در این حالت بیشتر شودراهی را به شما پیشنهاد میکنیم.
شما می توانید در فاصله های زمانی کوتاه از ترمز اول، پای خود را از روی پدال ترمز برداشته و مجدداً ترمز کنید. به طور ساده تر اینکه بجای اینکه پدال ترمز را از ابتدا تا انتهای متوقف شدن کامل خودرو پایین نگه دارید، چندین مرحله در این فاصلة زمانی ترمز نمایید. این عمل باعث می شود که در هر بار ترمز کردن ،قدرت ترمز از بار قبل قوی تر شود، علاوه بر اینکه از سرخوردن خودرو نیز جلوگیری می نماید.
در این حالت فاصله یا خط ترمز شما کوتاه تر خواهد شد، اما به دلیل استرس و فشار واردشده و دست پاچگی رانندة خودرو در سرعتهای بالا، تمرکز راننده بر این عمل کاهش می یابد.
سیستم ترمز ABS این عمل را در خودرو تسهیل می نماید به طوریکه با فشاردادن پدال ترمز دستگاه ABS بطور اتوماتیک ومنظم و خودکار روغن را به پشت ترمز پمپ کرده و این عمل را تا زمانیکه شما پدال ترمز را نگه داشته اید تکرار می شود.
بیشتر خودورهای مدرن امروزی دارای سیستم ABS می باشند، بطوریکه حتی بسیاری از کشورهای دنیا، استفاده بدون این سیستم ها را ممنوع نموده اند.قیمت درشیراز250000هزار تومان با اشانتیون
دستگاه کاهش مصرف سوخت
SUPER FUELES
قبل از مطالعة محصول فيولس ( FuelES ) بايد مطالبي را به شما يادآوري نماييم. يكي از معزلات امروزي در اكثر جوامع مشكل انرژي و بهينه سازي مصرف انرژي مي باشد. ايران نيز از اين قاعده مستثني نيست همانطوريكه مي دانيم بيش از يكسال است كه بنزين يكي از مباحث روزمره شده است لذا تجارت هاي وابسته به آن نيز، جزو تجارتهاي موفق محسوب شده است.
شركت بازرگاني فرازگامان پرگان در راستاي بهينه سازي سوخت و انرژي اقدام، به ارائة محصولي به نام FuelES نموده است.
اين دستگاه با قابليت هاي فوق العاده بالا نسبت به دستگاههاي مشابه و با بيش از يكسال سابقه توانسته است سهم بسزايي در اين بازار داشته باشد. پس از آزمايشهاي مكرر بر روي اين دستگاه امروزه توانسته ايم تاييديه ها و مجوزاتي را از نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو، سايپا و غيره اخذ نموده تا حدي كه شركت سهامي بيمه ايران نيز دستگاه FuelES را مورد تاييد و تا يكسال گارانتي و ضمانت نموده است. هم اكنون بيش از چهل هزار خودرو درايران مجهز به اين دستگاه مي باشدFuelES بر اساس آخرين اطلاعات به روز شده در مورد اثر گذاري نئوديميم سه گانه بر سوختهاي فسيلي طراحي و ساخته شده است و با به كار گيري از سه تكنولوژي جديد، كارآيي و تأثير هيدوديناميك نئوديميم را افزايش مي دهد.
FuelES يك دستگاه افزايش دهنده شتاب و قدرت موتور و كاهش دهنده مصرف سوخت و كاهش آلودگي ناشي از سوختهاي فسيلي است و با استفاده از آن هزينه سوخت خودروي شما كمتر و كمتر ميشود و ميزان اين صرفه جويي بسيار بيشتر از هزينه اوليه دستگاه ميباشد.
Fueles يك كاهش دهنده مصرف سوخت بسيار قوي است كه در آن از واسط بسيار قوي نئوديميم استفاده شده است كه نيروي خارق العاده۱۶۰۰۰گوس توليد ميكند كه موجب يونيزه ودو قطبي شدن مولكولهاي بنزين خواهد شد. بر اثر اين يونيزاسيون ذرات بزرگ سوخت كه ابعاد آنها 300 نانوذره است به 35 نانوذره ميرسد و همچنين باعث منظم شدن ساختار مولكولها نيز خواهد شد لذا اين عمل موجب جذب بيشتر مولكولهاي باردار شده به اكسيژن موجود در موتور خودرو شده واحتراق در محفظه سوخت كاملتر خواهد شد
FuelES
با ايجاد اشعه F.I.R يا (Far Infar Ray ) درجه حرارت سوخت را كنترل كرده و با تحريك مولكولهاي سوخت با اشعه هاي با فراكانس ۱۰ميليون بار در ثانيه (۱۰ مگاهرتز) آنرا براي سوختن در محفظه احتراق آماده ميكند.به همين دليل E.F.F مي تواند به داخل لوله انتقال سوخت نفوذ كرده وبه مولكولهاي سوخت عبوري انرژي بدهد وباعث تشديد فركانس IEM و هسته اي بين مولكولهاي سوخت ومولكولهاي مواد معدني شود.با اين تشديد فركانسي، مولكولهاي سوخت شكسته شده واحتراق در محفظه احتراق كاملتر ميشود. بدين صورت موجب افزايش قدرت وشتاب موتور و نيز كاهش مصرف سوخت مي گردد. توضيحات فني
هنگامي كه يك سوخت هيدروكربني (مولكول متان) مي سوزد، اولين اكسيد شونده ها اتم هاي هيدروژن هستند (الكترون ها در مدارهاي خارجي شان قرار دارند) فقط در آن زمان اتم هاي كربن مي سوزند. چون اكسيده كردن اتم هاي هيدورژن در يك روند سوخت به سرعت و وقت كمتري مي برد.در شرايط عادي كه مقداري از كربن فقط تا قسمتي اكسيده مي شود، سرچشمه سوخت و سوز ناقص است. اكسيژن بي درنگ با هيدروژن تركيب مي شود اما واكنش اكسيژن و كربن بسيار كم انرژي تر است. بايد در نظر داشته باشيم كه : اكسيژن هميشه داراي والانس منفي دو است. از سوي ديگر والانس كربن مي تواند منفي يا مثبت باشد، بسته به شكل قرارگيري چهار الكترون آن در مدار خارجي، كه جمعاً به هشت الكترون براي تكميل شدن نياز دارد.كارآيي (Fueles ) توسط ابزارهاي رسمي كنترل مواد خروجي تأييد شده است. شما مي توانيد به سادگي با تجزية گاز سوخت خروجي و همچنين آزمايش هاي كدري مواد خروجي (opacimeter)، كاهش خروج هيدروكربن (HC) و اكسيد كربن (CO) را ببينيد.
دستگاه (Fueles) مولكولهاي سوخت را به يك بار مثبت تبديل كرده آنها را به نظم در مي آورد. اين بار مثبت، جذب مولكولهاي هواي داراي بار منفي را افزايش مي دهد. بالاترين كارآيي سوخت و سوز در بالاترين سطح دي اكسيد كربن به دست مي آيد، چرا كه دي اكسيد كربن نمي تواند بيش از آن اكسيده شود.
نيروي مغناطيسي حاصل از مگنت دائم نئوديميم باعث يونيزه كردن مولكولهاي سوخت مي شود. بر اثر اين يونيزاسيون ذرات بزرگ سوخت كه ابعاد 300 نانو ذره بوده به 35 نانو ذره تغيير ميكند و باعث بهتر سوختن آنها ميشود. دستگاه هيچ گونه تماس مستقيمي با سوخت ندارد ، لذا به هيچ وجه مانع از عبور جريان سوخت نمي شود وآسيبي به موتور خودرو نمي رساند.
راهنماى نصب فورى
1- خط سوخت رساني تحت فشار را كه موتور را از باك تغذيه مي كند پيدا كنيد. خودروهاي داراي موتور انژكتوري دو خط موازي ميان باك بنزين و موتور دارند؛ يك خط سوخت رساني و يك لوله برگشتي. با موتور روشن هر دو لوله را لمس كنيد، لولة سردتر خط سوخت رساني است.
توجه : در مورد خودروهايي كه سنسور اگزوز بر روي آنها نصب شده توصيه مي شود كه پيش از نصب، كابل منفي باتري را دست كم براي 5 دقيقه قطع كنيد، ولي اول مطمئن شويد كه كدهاي ايمني مورد نياز آژيرهاي خطر و راديوهاي الكترونيكي و غيره را در جايي يادداشت كرده و داريد، پس از تكميل نصب، كابل منفي باتري را دوباره نصب كنيد، موتور را روشن كرده و بگذاريد به مدت 4 يا 5 دقيقه با سرعت زياد ( حدود 1500 دور ) درجا كار كند. در اين حالت به سيستم مديريت الكترونيكي اجازه داده مي شود كه تركيب درست سوخت را با در نظر گرفتن سوخت و سوز كارآمدتر بنزين، دوباره ميزان كند.
2 - دو نيمة دستگاه (Fueles) را روي خط سوخت رساني، در يك محل قابل دسترس هرچه نزديك تر به ريل سوخت رساني انژكتور يا كاربراتور، قرار دهيد. لازم به ذكر است كه دستگاه بايستي حداقل سه الي چهار سانتي متر از كاربراتور ويا انژكتور فاصله داشته باشد.
3- دو نيمة دستگاه را مستقيماً روبروي يكديگر در يك خط قرار دهيد به طوري كه شيار مركزي بست نايلوني در وسط و چهار بخش فنري روبه روي يكديگر قرار گيرند.در اين حالت چهار قطعه فنر دار لوله انتقال سوخت را تحت فشار قرار مي دهد.
4- بست نايلوني را از شياري كه جهت بستن دو قطعه دستگاه در وسط تعبيه شده است عبور داده و دو نيمه دستگاه را به هم ببنديد.سپس اضافه بست دور دستگاه را نيز بچينيد.
5- در انتها پيچهاي طرفين دستگاه را نيز ببنديد.بستن اين پيچها جهت ثابت شدن دستگاه بر رود لوله ميباشد.
6- جهت تكميل مراحل نصب دستگاهFuelES در خودروهاي انژكتوري ، پس از طي مسافت 15 كيلومتر خودرو را خاموش كرده و سرباطري منفي را براي مدت زمان 5 دقيقه برداريد . در اين حالت سيستم به طور اتوماتيك درجه پاشش انژكتور را نسبت به بنزين ورودي تنظيم خواهد كرد.در خودروهاي كاربراتوري نيز پس از نصب دستگاه و طي مسافت 15 كيلومتر ، خودرو را جهت تنظيم كاربراتور به مراكز تنظيم موتور برده و تنظيم فوق را به صورت دستي انجام دهيد. نكته : هنگام نصب چند دستگاه آنان را در امتداد خط سوخت كنار يكديگر
ولي با زاويه90 درجه نسبت به هم قرار دهيد
قیمت این دستگاه 25000 تومان با نصب رایگان و بیمه ایران میباشد