توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- نرم افزار مدیریت موبایل فروشی
نرم افزار مدیریت و حسابداری موبایل فروشی
این نرم افزار جهت رفاه حال صاحبان فروشگاه های موبایل و برای بهبود مدیریت فروش، مکانیزه نمودن سیستم فروش از حالت دستی به مکانیزه و حسابداری امور فروش طراحی شده است. محیط نرم افزار بسیار کاربر پسند است و کار با نرم افزار احتیاج به داشتن دانش کامپیوتری خاصی ندارد.
برخی از مزایای این نرم افزار عبارت است از :
ثبت مشخصات مشتري:
امکان ثبت ليست تمامي مشتريان دائمي کاربر در بانک اطلاعاتی نرم افزار که در هر فروش براحتی بتوان به اطلاعات مشتري مورد نظر دست یافت..
ثبت درخواست هاي مشتري شامل زمان ، نوع درخواست و چگونگي ارائه خدمات
برای ثبت و ذخیره درخواست های مشتریان و خدمات ارائه شده به آنها بخشی در نرم افزار در نظر گرفته شده است. در این قسمت می توان یادآوری و پیگیری برای مشتریان در تاریخ های خاص برای مثال در تاریخ سررسید وصول چک تعریف نمود تا در تاریخ تعیین شده کاربر را مطلع سازد
ثبت مشخصات کالا:
امکان ثبت اطلات تمامي كالاهاي مورد نظر کاربر
فروش/خريد:
اطلاعات هر خريد يا فروشي كه انجام مي شود را می توان ثبت نمود تا در بانک اطلاعاتی نرم افزار ذخیره شود. در اینصورت کاربر می تواند در پايان روز، هفته، ماه و يا سال ليستي از خريد و فروش هايي را كه انجام گرفته را مشاهده كند.
دريافت/پرداخت:
این امکان برای کاربر فراهم آمده است که همه دريافت ها و پرداخت هاي مالي خود را ثبت نماید.
بانك:
كاربر مي تواند تمام حساب هاي بانكي خود را وارد كرده و مشخصات بانكي شان را نیز ثبت نمايد.
چك:
اطلاعات چک ها را می توان ثبت نمود. در این صورت کاربر می تواند اطلاعات چک خاصی را بر اساس تاريخ و يا مبلغ چك جستجو و مشاهده كند و از مبالغ بدهكاري و بستانكاري خود را مطلع شود.
هزينه ها:
کاربر می تواند تمامي هزينه هاي جاری شامل هزينه آب، برق، تلفن و يا هر هزينه دیگری را در بخشی جداگانه ثبت و بایگانی نماید.
دفتر كل:
دفاتر حسابداری نیز در نرم افزار تعریف شده اند که کاربر مي تواند تمامي اطلاعات امور مالی محل كار خود شامل هزينه ها، چك ها،كالاها، مشتري هاو.....را در اين دفاتر مشاهده كند و بر اساس آن گزارشی جامع از تاريخ بدهكاري و يا بستانكاري های خود را بست آورد.
صدور فاكتور
گزارش گیری
تهیه گزارش مالي مشتريان (پرداختي ها و مانده بدهي مشتري) بدون محدودیت
ارائه گزارش كاري بر اساس زمان ، نوع و چگونگي ارائه خدمات در روزهاي مشخص
نیازتان را از ما بخواهید ما بهترین را برای شما فراهم می کنیم