توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- توضيحات ارسال تبليغات اينترنتي با ايميل مارکتينگ
ايميل مارکتينگ يکي از بهترين تکنيکها براي بازاريابي اينترنتي به شمار مي رود اما فعاليتهاي غير حرفه اي و منفعت طلبانه عده اي اسپمر در اين صنعت، باعث خراب شدن وجهه ي ايميل مارکتينگ شده است.
يک سري نکات درباره ايميل مارکتينگ آماده کرده ام که مي تواند کمک شاياني در موفقيت استراتژي ايميل مارکتينگ شما بکند:
?? اسپم نفرستيد: منظور از اسپم اين نيست که ايميل شما وارد پوشه اسپم کاربر شود که حتي يک ايميل ساده هم مي تواند اسپم شود. منظور من از اسپم، ارسال ايميلهاي تبليغاتي ناخواسته است که باعث خراب شدن نام تجاري شما، آدرس ايميل شما، کل محصولات شما و هويت تجاري خود شما خواهد شد. کسي ايميل خود را نساخته است تا مرکز ورود پيام هاي تبليغاتي باشد! با فرستادم ايميلهاي تبليغاتي ناخواسته پياپي (اسپم) باعث وارد آمدن ضربه بزرگ به بيزينس خود ميشويد.
?? براي انجام ايميل مارکتينگ، به اين نکته توجه داشته باشيد که وقتي سود اصلي حاصل مي شود که ايميل شما توسط دريافت کننده فوروارد شود. هرگز با ارسال ايميلهاي تبليغاتي صرف انتظار موفقيتهاي رويايي نداشته باشيد.
به سه نوع ايميل توجه کنيد: ?. تبليغاتي صرف. ?. تبليغاتي اطلاعاتي. ?. تبليغاتي تفريحي و سرگرم کننده.
بسته به نوع محصول مورد نظرتان، يکي از ساختارهاي ? يا ? بالا را در نظر بگيريد و به ايميلهاي صرفاً تبليغاتي دل خوش نکنيد.
?? سعي کنيد با استفاده از تمپليتهاي html مناسب موضوع ايميل، ارسال داشته باشيد تا تأثير گذاري ايميل را بالاتر ببريد.
?? subject ايميل چيزي است که براي تمام دريافت کنندگان به نمايش در خواهد آمد. در تعيين subject دقت زيادي داشته باشيد چرا که تنها موقعيت شما براي تحريک کاربر به باز کردن ايميل ارسالي شماست.
?? سعي کنيد در ايميل ارسالي، از داستان سرايي بهره بگيريد. داستانهايي درباره ساير افرادي که از محصول/سرويس شما استفاده کرده اند.
?? حتماً نسبت به ساختن ليست ايميل خودتان اقدام کنيد: روشهاي متعددي براي ترغيب افراد به عضويت در ليست ايميل شما وجود دارد. با استفاده از اين روشها حتماً و حتماً ليست ايميل مخصوص خود را بسازيد که در آن افرادي داريد که به دنبال علاقه مندي به يک موضوع خاص، ايميل خود را در اختيار شما گذاشته اند.
تحت هيچ شرايطي اين ايميلها را براي مقاصدي غير از موضوع مورد علاقه کاربر به کار نگيريد.
?? در ايميلهاي ارسالي، ردي از خود به جاي بگذاريد و صرفاً به ارسال ايميل بسنده نکنيد. منظور من استفاده از فرم هاي تماس، درج شماره تماس و آدرس سايت و کلاً هر موردي است که کاربر را به شما وصل ميکند. دکمه خريد به تنهايي ارزشي ندارد!
?. ايميل مارکتينگ روشي ارزان براي معرفي محصولات/سرويسهاي خود به ديگران است. اما اين به معني مفت بودن نيست! ليست هاي ايميل درست و حسابي و معتبر، بازده بالايي دارند و البته هزينه ي بالا هم نياز خواهند داشت!
?? اگر قصد داريد از ليست ايميل کس ديگري بهره بگيريد تا ايميل مارکتينگ انجام دهيد نکات زير را در نظر داشته باشيد:
اين ليست چگونه جمع آوري شده است؟ از ليستهاي ايميل جمع آوري شده از سطح سايتهاي مختلف با انواع و اقسام روشها دوري کنيد.
گروه سني اعضا را بررسي کنيد. اين مورد کمي پيچيده است. دليل ذکر چنين نکته اي هم اين است که مثلاً کاربران ?? تا ?? ساله، براي ارائه خدمات مهاجرتي گزينه هاي مناسبي نيستند!
جنسيت اعضا
منطقه جغرافيايي: اگر محصولي گرانبها داريد، ارسال آن از طريق پست هزينه زيادي خواهد داشت با اين حساب خريد آن براي افرادي که در بندرعباس زندگي ميکنند زياد منطقي نيست (با اين حساب که شما مشهد زندگي کنيد.)
سطح تحصيلات: با دانستن سطح تحصيلات افراد، ميتوان نوع نوشتن متن را انتخاب کرد. مسلماً روش صحبت کردن با فردي که کارشناسي ارشد دارد نميتواند با کسي که ديپلمش را خريده است!، يکسان باشد.
??? و اگر ليست ايميل خودتان را ميسازيد، سعي کنيد تمام موارد شماره ? را درباره آن ها بررسي کنيد.
??? ايميل مارکتينگ به معني بمباران تبليغاتي ليست ايميل خود نيست. حتي اگر ليست را از طريق وب سايتتان و با ترغيب افراد براي عضويت در خبرنامه آن جمع آوري کرده ايد، باز هم نبايد صرفاً تبليغات داشته باشيد. افراد براي دريافت مطالب مورد علاقه خود ايميلشان را مي دهند نه براي دريافت ايميلهايي که صرفاً تبليغات به همراه دارند.
??? ايميل مارکتينگ يک شوخي ديگر نيست. اين روش يک روش تخصصي است که نياز به مطالعه زياد داشته و اينکه هرکسي که با يک ربات توانسته ليست هاي ايميل متعدد ايجاد کند را متخصص و قابل اعتماد بدانيم، اشتباه بزرگي است.
??? هيچ وقت انتظار نداشته باشيد تمام ايميلهاي ارسالي شما وارد اينباکس تمام اعضاء ليست شود. هميشه درصدي اسپم وجود دارد. حتي ارسال به اعضاء ????نفري خبرنامه سايت من هم اسپم در پي داشت! افرادي که خودشان عضو شده بودند و من فقط مقالات جديد سايت را براي آنها ايميل ميکردم با يک سري اطلاعات جديد!