توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- انواع استراتژی های خروج از کسب و کار
استراتژی های فروش:
معمولا" کسانی که از ابتدای کار یک بیزنیس پلان درست و حسابی دارند در بیزینس پلان خود جایی هم برای استراتژی خروج باز میکنند ، اگر بخواهید از استراتژی فروش استفاده کنید ، باید تا جایی که میتوانید سعی کنید آمار خریداران و سرمایه گذاران را روی کسب و کارتان بالا ببرید ، کسب و کارهایی که بسیار محافظه کارانه عمل میکنند، همیشه این را مد نظر دارند که ممکن است بخواهند چند سال دیگر کسب و کارشان را بفروشند بنابراین طوری برنامه ریزی میکنند که نقاط قوت کاری را تقویت کرده و آن را برجسته کنند و نقاط ضعف کاری را تا حد ممکن کم رنگ کنند تا زمانی که موقع فروش آن رسید به بالاترین قیمت ممکن با بیشترین میزان سرمایه گذار آن را به فروش برسانند .
استراتژی واگذاری :
واگذاری به دوستان و آشنایان هم میتواند یکی از گزینه های پیش رو باشد ، البته اگر میخواهید از طریق کسب و کارتان را واگذار کنید از یک مشاور حقوقی بخواهید که ارزش و قیمت کسب و کارتان را تعیین کند ، تا به خاطر آشنایی مجبور به واگذاری با قیمت پائین تر نشده و یا به آشنایی و دوستی تان هم صدمه ای وارد نشود .
استراتژی عرضه سهام :
برای واگذاری شرکت از طریق عرضه سهام هم باید به چند و چون بورس آشنا باشید البته باید کسب و کارتان ابعاد وسیعی داشته باشد و شرکت های کوچک عملا" در بورس شرکت نمیکنند . در ضمن از لحاظ قیمتی و ارزشی هم باید شرکت تان ارزش و قیمت بالایی داشته باشد در غیر این صورت شرکت کردن در بورس بی فایده است .
استراتژی تسویه حساب :
این استراتژی برای کسب و کارهای کوچک بسیار معمول است و یکی از سریع ترین راه های ممکن برای شرکت هایی است که در معرض ورشکستگی قرار دارند یا شخص مطمئنی را نمی شناسند که جایگزین خود کنند .
ادامه مطلب در سایت مگاشید
http://megashid.com/