توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- خط مشی یا همان استراتژی شرکت شما چیست ؟
استراتژی کالا محوری :
کالا محوری یعنی آن که یک کسب و کار نه به مشتری ها توجه کند نه به رقبا ، فقط و فقط استراتژی خود را بر اساس کالا و طراحی آن تعیین کند .
استراتژی رقیب محوری :
رقیب محوری یعنی آن که یک کسب و کار تمام تمرکز و توجه خود را روی بررسی رقبا گذاشته و خط مشی های آن ها را دنبال کند ، در این نوع استراتژی معمولا" کسب و کار مورد نظر از مشتری ها غافل میشود و فقط رقبا را زیر نظر دارد .
استراتژی مشتری محوری :
در این نوع استراتژی کسب و کار مربوطه بیشتر تمرکز خود را روی مشتری ها ، خدمات و پیگیری آن ها میگذارد و پیوسته خود را با نیاز های مشتریان مطابقت میدهد .
استراتژی بازار محوری :
استراتژِی بازار گرایی یعنی آن که هم به مشتری ها توجه داشته باشید و پیوسته نیاز های آن ها را برطرف کنید هم به رقبا دقت کنید و عملکرد آن ها را زیر نظر داشته باشید .
استراتژی کار آفرینی :
در چنین کسب و کارهایی معمولا " یک مدیر آینده نگر اهداف استراتژیکی کسب و کار را پیش خواهد برد ، چنین مدیرانی به موفقیت اهداف و رشد کسب و کار مربوطه بیشتر از پول و درآمد فکر میکنند ، توسعه و نوآوری هدفمند کسب و کار و ایجاد یک مزیت رقابتی برای این مدیران در اولویت است ، چنین کسب و کارهایی میتوانند با تفکرات استراتژیکی مدیران خود نبض بازار را در دست بگیرند .
بهترین نوع استراتژی :
اول :
تعریف مشتری
نوع خدمات و محصولات
برنامه های گسترش کسب و کار
تعریف مزیت رقابتی
دوم :
اهداف میان مدت بین شش ماه تا یک سال
اهداف بلند مدت : بین 2 تا 5 سال
تعیین اندازه کسب و کار ( در مقیاس کوچک یا بزرگ )
میزان حضور اعضای خانواده یا فامیل در کسب و کار ( کسب و کار خانوادگی )