توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- تکنیک های سرمایه گذاری روی مشتری و فروش چند برابری
به مشتری با حوصله پاسخ دهید ، حتی اگر متوجه شدید که ممکن است از شما خرید نکنند باز هم با روی خوش با آن ها صحبت کنید ، چنین رفتارهای مشتری مدارانه ای باعث میشود آن ها بازهم به شما رجوع کنند.
مشتری ها مهم ترین سرمایه کسب و کاری شما هستند بنابراین مثل یک مشاور برای آن ها عمل کنید ، این کار تاثیر خوبی روی مشتری ها برای خرید دوباره خواهد داشت .
احساس تان را مدیریت کنید ، سعی کنید حتی اگر مشکل شخصی هم برای تان پیش آمده سر مشتری خالی نکنید .
به وضع ظاهری خود به عنوان یک فروشنده دقت کنید ، چون تاثیر زیادی روی ذهنیت مشتری خواهد گذاشت .
مشتری ها بعد از سرمایه های مالی که در کار به جریان میاندازید مهم ترین سرمایه های کسب و کار شما هستند وجود و درآمد زایی شما به آن ها بستگی دارد پس کاری نکنید که ورود مشتری به فروشگاه یا مغازه یا شرکت شما برای اولین و آخرین بار باشد ، اگر سوالی میکنند یک کلمه ای و با حوصلگی پاسخ ندهید ، اگر محصولی را ندارید با نه پاسخ ندهید در عوض محصولات جایگزین دیگر را پیشنهاد دهید .
مشتری ها تیپ های شخصیتی مختلفی دارند مثلا " این که بعضی واقعا" مهربان هستند ، بعضی مطیع و بعضی دیگر پر مدعا . این شما هستید که باید به عنوان یک فروشنده حرفه ای کمی از روانشناسی مشتری سر در بیاورید و بدانید با هر کدام از تیپ های شخصیتی چطور برخورد کنید بهتر است .
به مشتری گوش دهید ، اجازه دهید نظرات شان را به شما بگویند ، اگر به آن ها فرصت دهید هر آن چه که لازم باشد به شما میگویند سکوت در چنین مواقعی به نفع شماست .
اگر میخواهید مانند یک فروشنده حرفه ای عمل کنید ، سعی کنید قیمت آخرین چیزی باشد که مشتری برای خرید محصول شما به آن فکر میکند بیشتر در رابطه با خدمات و محصولاتی که ارائه میکنید اطلاع رسانی کنید اگر کار شما درجه یک باشد قیمت در نظر مشتری متفکر چندان اهمیتی ندارد .
ادامه دز سایت مگاشید
http://megashid.com/