توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- پنل ارسال اس ام اس از طريق وب
فروشگاه داران
تکنيک هاي مشتري مداري پيامکي براي فروش بيشتر در فروشگاهها:
1- هنگام صدور فاکتور براي مشتري شماره تلفن همراه وي را ثبت کنيد تا فرآيند مشتري مداري آغاز شود.
2- چند دقيقه پس از خروج مشتري از فروشگاه با ارسال پيامي از او تشکر کنيد. اين کار باعث مي شود احساس کند براي او ارزش قائل هستيد.مشتري گرامي از اعتماد شما متشکريم.
3- عرضه لوازم جانبي کالايي که مشتري خريده است را با ارسال يک پيام به وي اطلاع دهيد. مشتري با خواندن اين پيام به اين باور مي رسد که همواره او را به ياد داريد.مشتري گرامي عرضه مدل هاي جديد کيف لپ تاپ آغاز شد
4- ليست کالاهاي جديدي که عرضه مي کنيد به همراه تخفيفي که در نظر گرفته ايد از طريق پيام کوتاه براي مشتري ارسال کنيد. اين کار مشتري را به خريدهاي بعدي ترغيب مي کند.فروش ويژه نسل جديد آبميوه گيري وغذاساز 10% تخفيف ويژه براي مشتريان قديمي
5- با ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت هاي مختلف به مشتري نشان دهيد با او احساس مشترکي داريد.سال نو مبارک
6- هنگامي که شعبه جديدي افتتاح مي کنيد يا تسهيلاتي براي فروش کالاها در نظر مي گيريد پيام حاوي تغييرات ايجاد شده براي مشتري ارسال کنيد. با اين روش به مشتري ثابت مي کنيد به فکر آسايش و راحتي او هستيد.فروش اقساطي بدون چک ويژه مشتريان قديمي
فروشگاه دار محترم با آسودگي تمام به جمع مشتريان ويژه ما بپيونديد، ما در تمامي مراحل راهنما و در کنار شما خواهيم بود .
مجموعه شغل هاي زير به صورت تخصصي مي توانند از اين سيستم در کار خود براي راحت تر شدن و البته با هزينه کم کار خود را توسعه دهند