پرتال مشاغل ایران

آگهی رایگان

ads

-   انتخاب برند

گسترش علم بازاریابی در عمل سبب شده تا محصولات و خدمات بسیار متنوعی ،مصرف کنندگان را احاطه سازند و باعث ایجاد ابهام و دشوار شدن فرآیند تصمیم خرید گردد.بنابراین مصرف کننده نیازمند این است که به گونه ای اطمینان حاصل نماید.یک چنین اطمینانی در نهایت باید در ذهن مصرف کننده تداعی گردد.لذا صرفاَ فرآیندهای کارکردی (مثل ضمانت نامه ها،گارانتی ها و ...) قادر به تامین چنین اطمینانی نخواهند بود.بنابراین ایجاد نام تجاری یکی از اثر بخش ترین راه ها برای ایجاد یک چنین ذهنیت منسجم در مخاطبان به شمار خواهد آمد.به این خاطر، امروزه شاهد این هستیم که به مرور زمان ،دارائی های ناملموس جایگزین دارائی های ملموس شده اند که با ارزش ترین آن ها،نام تجاری است.نام تجاری به عنوان یک ادراک مصرف کننده، عنصری است که باید به دقت تعریف ، ایجاد و مدیریت شود تا بتواند در بازار رقابتی امروز جایگاه محکمی داشته باشد.

امروزه،نام تجاری به عنوان یک شخصیت تعبیر می شود.تعبیرنام تجاری به عنوان یک شخصیت، باعث انجام تحقیقات بسیاری بر روی نام های تجاری به عنوان یک علامت نمادین که دارای شخصیت بوده و مورد پذیرش مشتریان می باشند، شده است. در همین زمینه، پرفسور کوین کلر، دانشمند و نظریه‌پرداز برجسته ی حوزه ی مدیریت برند،تحقیق جامعی را انجام داده است که در ادامه به طور مختصر به نتیجه ی این تحقیق می پردازیم.
قبل از شروع ، مايليم كه شما در مورد برند طوري فكر كنيد كه گويي يك فرد مي باشد. براي تصور بهتر ، گرايش پپسي به صورت فردي جوان ، هيجاني و چاق تفسير ميشود ،درحاليكه گرايشات ويژه ی دكتر پپر به صورت مجزا ، منحصر به فرد و شوخ تشريح مي گردد.
پرفسور کوین کلر، سه گروه محصول ( پوشاك ، ساعت و عطر)را براي تحقيق حاضر انتخاب نمود .زيرا (1) آنها از محصولات رايجي بودند كه در موقعيتهاي اجتماعي استفاده مي شوند و (2) آنها محصولات خاص يك جنسيت نبودند.
با ويژگي هاي متفاوت در هر گروه محصول ، از 45 شركت كننده (54% زن ، سن =21) درخواست شد كه نام برندها را برای این سه گروه محصول ، انتخاب نمايند . قبل از ليست نام برندها ، آنها از طريق دستورالعمل زير با اين كار آشنا شدند.:
توجه به سه بعد ويژگي برند : صداقت ،هيجان ، شايستگي
لذا پس از اين مقدمه ، براي سه گروه محصول سه بعد ويژگي به آن ها ارايه شد و از آن ها خواسته شد نام برندهای آشنايي را كه با هريك از ابعاد در گروه هاي محصول پوشاك ، ساعت و عطر درارتباط مي باشند را يادداشت نمايند. اين فرايند دومرحله اي ، تعداد برندها را در سه گروه محصول مشخص نمود. از بين آنها ، مجموعه 30 برند ( براي مثال ، دو برند براي هر بعد ويژگي از بين سه گروه محصول) انتخاب گرديد زيرا 1) آنها براي هر بعد در هر گروه محصول بيش از همه فهرست شده بودند 2) و برندهايي خاص يك جنسيت نبودند ، بنابراين توسط هر دو گروه مشتريان زن و مرد مورد استفاده قرار مي گرفتند. برخی از این برندها بيش تر از ساير موارد به عنوان برندهاي جذاب و هيجان انگيز پوشاك فهرست شدند ، درحاليكه برندهاي بودند كه از بعد قدرت و استحكام براي محصولات پوشاك بيشتر از همه در فهرست آمده اند .
زمانی که مشتریان می خواهند از بین نام های رقیب ،انتخابی را انجام دهند،ابعاد مختلفی را از ویژگی های یک برند ارزیابی می کنند.بنابراین،در انتخاب برند نياز به شناخت نوع محصول/برند و دسترسي به اطلاعات ويژگي برند نقش قابل توجهی را بازی می کند. وقتي مشتريان با ترديد در انتخاب روبرو مي شوند، مايلند به گزينه هايي كه ويژگيهاي برتري دارند توجه نشان دهند. همانطور كه نياز مشتري به شناخت افزايش مي يابد ، آنها اطلاعات بيشتري را پردازش مي كنند و در عوض، آنها به تمامي اطلاعات موجود توجه مي كنند.
یکی دیگر از مهمترین نکات کلیدی انتخاب برند ،کیفیت محصول است.كيفيت محصول معمولاَ ميزان ارزش آن است . كيفيت محصول بعد مهمي از تصوير برند است ،زيرا عموماَ مهمترين نقش را در تقدم برند ايفا ميكند و عامل مهمي براي خريد به شمار مي رود. مطالعات قبلي پيشنهاد مي كنند كه درك مشتري از كيفيت محصول رابط مثبت و قوي با قاعده ی انتخاب برند و قصد خريد دارد. بنابراين كيفيت محصول به عنوان ابزار فرق گذاری استراتژيك به منظور توسعه ی مزاياي رقابتي مورداستفاده قرار مي گيرد ، زيرا سطح زيادي از كاربرد عملياتي را ارايه مي دهد.
همچنین قیمت محصول نیز بر روي قصد خريد مشتری اثر گذار می باشد. مطالعات قبل نشان ميدهد كه هرچه محصولي قيمت منطقي تري داشته باشد، قصد خريد بيشتر مي شود.بنابراين ، نيت و قصد خريد از طريق قيمت و ارزش براي ملاحظات پولي برانگيخته مي شوند.

ثبت شرکت فکر برتر آماده ی پاسخگویی به کلیه ی سوالات شما در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت
برند می باشد.
سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

http://companyregister.ir/
info@companyregister.ir



انتخاب برند ثبت برند فکربرتر

 

مشخصات آگهی دهنده
  • نام: ثبت برند فکربرتر
  • تلفن: 42143
  • استان: تهران
  • آدرس:‌ خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90
  • قیمت: تماس بگیرید
  • مشاهده‌ی پروفایل
مشخصات آگهی
  • بازدید: ٤٩٦٢
  • تاریخ ارسال: ۹۵/۷/۷

*** آگهی های ویژه ***

فهرست آگهی ها
موضوع آگهی آگهی دهنده تلفن تماس
فروش انواع محصولات ايکار Icar ايتاليا (www.Icar.com ) شرکت برق و صنعت شاهین

٠٩١٩٤٨٢٢٩٦٠ - ٠٢١٨٨٩

عرضه عمده بوقلمون ، شترمرغ ، بلدرچین اقای جعفری

٠٩١٢٢١٦٧٥٢٧

ترمه اصیل"بزرگترین مرکز تولید و پخش ترمه در کشور" safaei.ep safaei.ep

٥٥٦٣٧١٩٣

استرداد هدايا گروه وکلای پارسای

٤٤٩٦٣٤٨٧

تلویزیون شهری آپرین آپرین نورآفرین

٠٢١٤٤٩٧٢٣٦٠

شکایت ترک انفاق گروه وکلای پارسای

٤٤٠٣٣٦٧٧

فروش محصولات Kraus & Naimer کراس نايمر آلمان (www.krausnaimer.de ) شرکت برق و صنعت شاهین

٠٩١٩٤٨٢٢٩٦٠ - ٨٨٨٠٠٩

ويبراتور بتن(بادي.برقي.ميکانيکي) آرشام موتور

٠٩١٢٢١٤٧٩٠٩ - ٠٢١٣٣٩

فروش انواع ويبراتور و ابزار بتني آرشام موتور

٠٩١٢٢١٤٧٩٠٩ - ٠٢١٣٣٩

ماشين آلات و ادوات کشاورزي آرشام موتور

٠٩١٢٢١٤٧٩٠٩ - ٠٢١٣٣٩

آرشام موتور آرشام موتور

٠٩١٢٢١٤٧٩٠٩ - ٠٢١٣٣٩

دستگاه هاي اسفالت آرشام موتور

٠٩١٢٢١٤٧٩٠٩ - ٠٢١٣٣٩

بالابر ساختماني و بالابر اسانسوري باري ماشين ديپو آرشام موتور

٠٩١٢٢١٤٧٩٠٩ - ٠٢١٣٣٩

تابلو سازی چلنیوم ، تابلوسازی حروف استیل ، تابلو ساز کامپوزیت rohola bigdeli

٠٩١٢٣٨٥٧٥٨٨

ويبراتور بتن(بادي.برقي.ميکانيکي) ماشین دیپو

٠٩١٢١٧٨٦١٨٧ - ٠٢١٣٣٩

فروش انواع ويبراتور و ابزار بتني ماشین دیپو

٠٩١٢١٧٨٦١٨٧ - ٠٢١٣٣٩

ماشين آلات و ادوات کشاورزي ماشین دیپو

٠٩١٢١٧٨٦١٨٧ - ٠٢١٣٣٩

ماشين ديپو ماشین دیپو

٠٩١٢١٧٨٦١٨٧ - ٠٢١٣٣٩

دستگاه هاي اسفالت ماشین دیپو

٠٩١٢١٧٨٦١٨٧ - ٠٢١٣٣٩

بالابر ساختماني و بالابر اسانسوري باري ماشين ديپو ماشین دیپو

٠٩١٢١٧٨٦١٨٧ - ٠٢١٣٣٩

سامانه پيام کوتاه ايران اس ام اس پنل ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

کاتر اسفالت بر ماشین دیپو

٠٩١٢١٧٨٦١٨٧ - ٠٢١٣٣٩

بالابر ساختماني .ماله موتوري.شمشه ماله ماشین دیپو

٠٩١٢١٧٨٦١٨٧ - ٠٢١٣٣٩

عکاسی تبلیغاتی، عکاسی مواد غذایی، عکاس تبلیغاتی ناین (9) تیم تحریره استودیو ناین

٠٢١٢٢٤٢٤١٥٣

استودیو عکاسی صنعتی، عکس صنعتی، عکاس صنعتی ناین (9) تیم تحریره استودیو ناین

٠٢١٢٢٤٢٤١٥٣

انتخاب دکوری های ارگانیک شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو

۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰

طراحی داخلی به سبک مراکشی darkob msv

۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰

نحوه تنظیم اساسنامه و اظهارنامه ثبت شرکت سهامی خاص ثبت شرکت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

مجموعه عملیات ثبت و تهیه اسناد لازم الاجرا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود (طبق م darkob msv

٨٨٨٨٨٢٧٣

عمل ثبت شرکت تجارتی فکربرتر

٤٢١٤٣

پنل اس ام اس براي هيات هاي مذهبي ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

صنایع شیمیایی و سلولوزی نگار آذر نگار آذر نگار آذر

٠٢١٨٨٥٣١٦٤٥

روش و مراحل ثبت شرکت تعاونی ثبت شرکت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

امکان تبدیل موسسات غیر تجاری به موسسات تجاری کیاثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣

قانون ثبت شرکت ها در رابطه با تعیین تابعیت شرکت فکربرتر

٤٢١٤٣

قیمت ساخت حروف چلنیوم حروف کامپوزیت حروف استیل rohola bigdeli

٠٩١٢٣٨٥٧٥٨٨

رنگکاری نجفی ، رویه کوبی و تعمیرات مبل نجفی

٠٩١٢٧٦٩٧٥٩١

پودر الومینیوم مهندس ایدین

٠٩١٢٧٩١٠٤٦٠

پودر الومینیوم بتن مهندس ایدین

٠٩١٢٧٩١٠٤٦٠

تابلوسازی حروف چلنیوم تابلوساز چلنیوم rohola bigdeli

٠٩١٢٣٨٥٧٥٨٨

کمپوست قارچ 09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعیدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

ظروف بسته بندی یک بار مصرف قارچ 091909762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعیدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

رطوبت ساز صنعتی09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعیدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

کارتن پلاست برای ساختمان|09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعیدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

فروش بذر سبزیجات و بذر صیفی جات09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعیدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

فروش هیتر صنعتی مخصوص گلخانه 09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعبدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

فروش ظروف قارچ 09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعبدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

ساخت و تولید رطوبت ساز 09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعبدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

ورق کارتن پلاست09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعبدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨

فروشگاه بذر کشاورزی09199762163 شرکت کشاورزی تی تاک سعبدی

٠٩١٩٩٧٦٢١٦٣-٠٩١٢٠٥٧٨