توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- Market Opportunity Assessment
This type of research is mostly useful for those companies which are already active in the market and aren’t tending to enter new markets. But simultaneously are looking for growth opportunities in the market. The opportunities which can be answered by the available facilities and develop the market. These researches are a combination of products, competitors, market and customers\' analysis which in all situations there is much emphasis on the product component. Mostly this information can be provided by a mixture of desk, qualitative and quantitative researches. In some cases new opportunities need to be recognized through qualitative sessions. In these sessions the main goal is idea finding from customers. In some cases, recognizing potential opportunities need quantitative researches and through this competitors\' performance and customers\' behavior can be studied so the probable opportunities could be recognized. In these researches the ability to recognize new ideas is very important and usually these ideas are the main reasons of the growth opportunities. So briefly it can be said that these reports are including below components:
تماس با ما:
021-98 44016731
اتوبان حکیم غرب بعد از اشرفی اصفهانی خروجی اول خیابان با هنر سمت راست خیابان پاییزان کوچه وحدت 4 شمالی پلاک 13
iraniu.com
Marketing research in iran \\
مشخصات آگهی دهنده
نام: ایرانیو
تلفن: 44016731
استان: تهران
آدرس: اتوبان حکیم غرب بعد از اشرفی اصفهانی خروجی اول خیابان با هنر سمت راست خیابان پاییزان کوچه وحدت 4 شمالی پلاک 13