توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- چطور مسیرهای وب سایت را ساده کنیم
مردم چطوری باید برن تو صفحات مختلف و چیزی رو که میخوان پیدا کنن؟ چند سال پیش از یه سری کاربرهای اینترنت خواستند یه پرسشنامه پر کردند و مشخص شد از نظر 37% از مردم وب سایتهای موبایلی مسیریابی سختی دارند. جالبه بدونید دو سال قبلش هم همین پرسشنامه توزیع شده بود و اونموقع این عدد 32% بود. این نشون میده کاربرهای وب، نسبت به مدیریت سایت ها، دید نقادانه تری پیدا کردند.
اما شما نگران وب سایتتون نباشید. اگه مسیریابی وب سایتتونو بهینه کنید، به کاربرهاتون خوش میگذره و نه تنها مدت بیشتری روی وب سایتتون میمونن، بلکه بعدا باز هم برمیگردن. تو این پست روشهایی رو برای رسیدن به این هدف براتون توضیح میدیم.
هیچ کس حوصله نداره تو انبار کاه دنبال سوزن بگرده، پس وب سایتتونو مرتب کنید تا سوزن (چیزی که کاربر دنبالش میگرده) راحت پیدا بشه. صفحه های مختلف رو بر اساس موضوعشون طبقه بندی کنید. حتی اگه امکانش هست هر طبقه رو به چند لایه فرعی تقسیم کنید تا تقسیم بندیها مشخص تر باشند. صفحات بی خودی رو پاک کنید تا مسیریابی (فهرست) شلوغ نشه.
برای اینکه مسیریابی وب سایتتون پیچیده نشه یه نقشه براش درست کنید. این کار چند تا فایده داره؛ اول اینکه متوجه میشید، صفحاتتون بیش از حد زیادند و پیدا کردنشون کار ساده ای نیست. اگه دیدید اینطوریه، صفحه های غیرضروری رو پاک یا با هم یکی کنید. اگه نمیدونید کدوما رو پاک کنید و کدوما رو نگهدارید، برای هر صفحه از خودتون بپرسید، این صفحه چه نفعی به کاربر میرسونه. اگه فقط یه قسمتش مفیده، با صفحات دیگه ادغامش کنید. اگه کلا فایده خاصی نداره، پاکش کنید.
گاهی اوقات استفاده از اصطلاحات تخصصی به ضررتون تموم میشه. شاید همه به اون اندازه که شما فکر میکنید با صنعت و کارتون آشنا نباشن. عبارتهایی که برای مسیریابی (فهرست) وب سایتتون انتخاب میکنید بهتره عبارتهای عمومی باشند یا حداقل تا حدی عمومی باشند. باید موقع طراحی وب سایت، یه کاربر متوسط رو در نظر بگیرید.
وقتی میخواهید جریان مسیریابی وب سایتتونو مشخص کنید باید کاربر هدف رو تو ذهنتون بیارید. اگه این کارها رو درست انجام بدید بازاریابی تون به نتیجه میرسه و با هدف گرفتن آدمهای مشخصی (که همون کاربرهای هدف شما هستند)، ترافیک وبسایتتون بالا میره. شما هم باید مواردی رو در طراحی وب سایتتون رعایت کنید که اون دسته از آدما رو جذب کنه.
تماس با ما:
تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
22083926 - 22085386 - 22082258
http://sitedesign.joomir.com
مشخصات آگهی دهنده
نام: طراحی سایت دارکوب
تلفن: 22083926 - 22085386
استان: تهران
آدرس: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7