توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- درباره کولر و هیتر بالابر بیشتر بدانید
در بعضی سیستم ها، حرارت تولید شده زیاد است به طوری که انتقال این حرارت به محیط از طریق دیواره های مخزن ممکن نیست. در چنین سیستم هایی باید از مبدل های حرارتی استفاده کرد تا دمای سیال ورودی پمپ از حداکثر 60 درجه سانتیگراد فراتر نرود. دو نوع مبدل حرارتی در سیستم های هیدرولیک استفاده می شود: هوا - خنک و آب – خنک. مبدل حرارتی هوا – خنک شبیه رادیاتور اتومبیل است و برای خنک کردن بهتر آن ممکن است از یک پروانه نیز کمک گرفته شود.
در یک مبدل هوا – خنک، چندین لوله موازی هم قرار می گیرند که سیال از میان آنها عبور کرده و خنک می شود. استفاده از چند لوله باریک به جای یک لوله قطور سبب می شود سطح بیشتری در معرض هوا قرار گرفته و سیال سریع تر خنک شود. در یک مبدل حرارتی، سطح تماس بین سیال گرم (در این جا سیال هیدرولیک) و سیال سرد (در این جا هوا)، مهمترین عامل است. بنابراین در مبدل - هوا خنک، پره هایی به لوله های عبوری اضافه می شوند تا سطح تماس بین این دو محیط با هم افزایش یابد. حرارت سیال به لوله ها و سپس به پره منتقل می شود و سپس این گرما به هوای محیط بر میگردد (کنوکسیون). انتقال در داخل محیط مبدل و کنوکسیون در خارج از محیط مبدل انجام می شود.
مبدل آب – خنک
این نوع مبدل در بسیاری از موارد صنعتی و سامانه های قدیمی آسانسور به کار می رود.آب خنک از داخل لوله های باریک عبور می کند. آب خنک از یک دهانه خارج می شود. سیال هیدرولیک گرم نیز در داخل پوسته و پیرامون لوله های باریک جریان دارد. عبور آب سرد از لوله ها، سیال گرم را خنک خواهد کرد. در این مبدل نیز از چندین لوله موازی استفاده شدهتا سطح انتقال حرارت بیشتر شود. لوله های باریک بهتر از جنس برنز ساخته می شوند، زیرا هدایت گرمایی بالایی دارند. در این مبدل ها باید توجه کرد جهت حرکت سیال و آب، در خلاف هم باشد تا مقدار انتقال گرما بیشتر باشد. در طرح نشان داده شده سیال هیدرولیک یکبار از مبدل عبور کرده و از آن خارج می شود. مبدل هایی هم وجود دارند که در آن ها سیال هیدرولیک قبل از خروج، دو بار یا چهار بار از کنار لوله های خنک کننده عبور می کنند.
قدرت خنک کنندگی مبدل های آب - خنک بهتر از مبدل های هوا – خنک است.بنابراین اگر در محل موتور خانه آسانسور هیدرولیک، آب وجود داشته باشد بهتر است از این نوع مبدل استفاده کرد. آب معمولا دمای پایین و ثابتی دارد، در حالی که هوا معمولا گرمتر است و دمای آن در محیط متغیر است. در تجهیزات هیدرولیک آسانسور، با توجه به این کهیک منبع دائمی از آب همیشه در دسترس نیست، معمولا از مبدل هوا – خنک استفاده می شود. مبدل های حرارتی که توضیح داده شد، کولر نیز نامیده می شوند، زیرا سیال هیدرولیک را خنک می کنند.
هیتر
گاهی اوقات لازم است سیال هیدرولیک گرم شود. اگر سیستم هیدرولیک برای مدتی طولانی در یک محیط سرد غیر فعال باشد، سیال هیدرولیک سرد و غلیظ می شود. در شروع به کار چنین سیستمی، سیال غلیظ و چسبناک است و حرکت شیر ها و عملگرها کند و غیر عادی است. برای جلوگیری از بروز چنین عیبی بهتر است سیال هیدرولیک قبل از شروع به کار بالابر، گرم شود. بنابراین کافی است در یک مبدل آب – خنک از آب گرم استفاده کرد و آنرا تبدیل به مبدل آب – گرم تبدیل کرد.
تماس با ما:
تهران، کیلومتر ده جاده قدیم کرج، اتوبان آزادگان، احمدآباد مستوفی، بلوار شهید ابوالقاسم، میدان کوچکزاده، انتهای خیابان سیزده آبان غربی، پلاک 22
021-22064967
info@asiaborj.com
http://asiabalabar.com