توجه: - کلیه آگهی های درج شده در این وب سایت (مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران) توسط افراد حقیقی و یا حقوقی ثبت گردیده است. - در انتخاب خود دقت فرمایید. - این مرکز هیچ مسئولیتی در قبال آگهی های ثبت شده ندارد. -
جهت ارتباط با شخص آگهی دهنده، فقط از طریق مشخصات آگهی دهنده (در کنار آگهی) تماس حاصل فرمایید و از تماس با مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران خودداری فرمایید.
- افزایش رتبه گوگل
شرکت گوگل
گوگل در حال حاظر با اختلاف زیاد محبوبترین موتور جستجو در جهان است.آغاز کار به گوگل در سال 1996 توسط Larry Page و Sergey Brin ،که هر دو دانشجویان دانشگاه استنفورد بودند صورت پذیرفت.جالب است بدانید این موتور جستجو بعنوان تنها یک پروژه دانشگاهی معرفی شد.این دو دانشجو رتبه بندی وبسایتها را براساس محتوا و کلمات کلیدی که در موتورهای دیگر هم از این الگوریتم ها استفاده میشد گسترش دادند اما تفاوت اصلی زمانی ایجاد شد که این موتور را بر اساس ارتباط هر صفحه وبسایت با صفحات سایتهای دیگر در رتبه بندی اثر گذار بود.
این استراتژی بسیار خوب جواب داد و جایگاه گوگل به سرعت جایگاه خود را در بازار موتورهای جستجو پیدا کرد.این الگوریتم رتبه دهی گوگل مدتی بعد “PageRank ” نام گرفت و درسپتامبر سال 2001 نامش ثبت شد.تنها بعد از گذشت مدتی کوتاه،گوگل به عنوان موتور جستجوی شماره یک دنیا شناخته شد.
با توجه به وبسایت خود گوگل،افرادی که صاحب کسب و کار هستند و صاحب وبسایت برای خود میباشند،یک توصیه ساده دارد:”اطلاعات مفید و دردسترس برای مردم دنیا قرار دهید و آن اطلاعات را سازماندهی کنید.”
کلمه گوگل در حال حاضر خودش به فعل تبدیل شده است که مترادف آن جستجو کردن است.یعنی اگر کسی بخواهد دنبال موضوعی که نمیداند بگردد،بر فرض عکس یک خودرو،اسم خودرو را گوگل میکند.(یعنی در اینترنت به وسیله گوگل به دنبال آن میگردد.)
همواره از زمانی که گوگل،خود را به عنوان یکی از معتبرترین برندهای اینترنت و موتور جستجو معرفی کرد،اکثر سایتها و مدیران سایت،به منظور افزایش بازدید و فروش خود همواره تلاش میکردند که در رتبه های بالا قرار گیرند و این موضوع رقابت در حوزه سئو را سنگین کرد.
کلمه گوگل با توجه به شباهتش با کلمه Googol انتخاب شد،که به عنوان یک نماد عددی قدرتمند است،Googol نماد 1 به همراه 100 عدد صفر به دنبال آن است.گوگل هم از این نماد الهام گرفت برای اینکه القا کند که گوگل حجم وسیعی از اطلاعات را دربرمیگیرد.
گوگل در حال حاضر خدماتی بسیار پرکاربرد و قدرتمند ارائه میدهد که موتور جستجو تنها یکی از آنهاست.بهتر از برای شناخت بیشتر کمپانی گوگل با خدمات آن آشنا شوید.خدمات گوگل شامل موارد زیر است:
موتور جستجو:به سرعت میتوانید پاسخ سوالات خود را از وبسایتها و تلفن همراه خود دریافت کنید.
نقشه:نقشه راه ها،مسیریابی،میزان ترافیک،بهینه ترین مسیر از لحاظ زمان را در اختیار شما قرار میدهد.
مترجم:صحبتها،اسکن اسناد،متن و کلمه ها را میتوان به صد زبان دنیا ترجمه کرد.
Youtube :ویدئوها و موسیقی های مورد علاقه خود را بیابید و یا در آن به اشتراک بگذارید.
Google Play Music :به تمامی موسیقی های خود دسترسی داشته باشید و آنهارا بر اساس دسته بندی های مختلف بدنبال آن بگردید.
ChromeCast :فیلمها،موسیقی و فایل های دیگر را که در تلفن همراه هستند را به صورت مستقیم در تلویزیون خود نگاه کنید.ِ
Daydream View :عینک واقعیت مجازی با کیفیت بالا به همراه ریموت کنترل.
نرم افزار اندروید،ساعت های هوشمند،تلفن همراه پیکسل(تولید انحصاری گوگل)،مودمهای وای فای گوگل و… تنها بخشی از خدمات و محصولات گوگل است.
حال که با کمپانی بزرگ گوگل آشنا شدیم به سراغ 3 تا از الگوریتمهای معروف آن که در سئو و رتبه بندی سایت ها دخیل هستند میرویم.اما ابتدا به توضیح سئو یا بهینه سازی سایت میرویم.
سئو یا بهینه سازی وبسایتها(SEARCH ENGINE OPTIMIZATION )
تمامی موتورهای جستجو بزرگ که گوگل قدرتمندترین آن است،نتایجی که کاربر برای دستیابی به آنها از موتور جستجو استفاده کرده،با توجه به میزان مطابقت مطالب در وبسایتها و رتبه بندی وبسایت با کلمه جستجو شده،به کاربران نمایش میدهد.رتبه بندی وبسایت ها بر اساس رعایت یکسری قوانین و المان ها که از سوی موتورهای جستجو وضع شده ارتقا میابد.
وبسایتهایی که علاقه مند هستند که وبسایتشان رتبه بالا در صفحات جستجو گوگل داشته باشند و به طبع بازدید و سود و فروش بالا؛ باید قوانین و دستورالعمل هایی که گوگل تعیین کرده است را رعایت کنند.گوگل 4 الگوریتم مشهورتر و کاربردی تر از الگوریتمهای دیگر دارد که به معرفی آنها میپردازیم. 2تا از الگوریتمها نقش بازدارنده و تهاجی دارند و بررسی میکنند که آیا وبسایت ها از آن قوانین و دستورالعمل ها که تعیین کرده اند تبعیت داشته اند یا خیر؟نمره مثبت برای بالا رفتن رتبه میگیرند یا نمره منفی؟وبسایت شایسته حضور در گوگل را دارد یا به کلی باید از لیست صفحات گوگل حذف شود؟
الگوریتم پاندا(بازدارنده)
الگوریتم پنگوئن(بازدارنده)
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم کبوتر
الگوریتم پاندا
پاندای گوگل در سال 2011 میلادی معرفی شد.این الگوریتم باهوش وقدرتمند که شاهکار گوگل محسوب میشود؛سایتهایی که کیفیت محتوایی ضعیفی دارند و یا از جای دیگر کپی شده اند،از نمایش آنها در صفحات بالا جلوگیری می کند.این الگوریتم لحظه به لحظه در حال به روز شدن و کاملتر شدن است و لحظه به لحظه در حال بررسی وبسایتها است؛این اتفاق یعنی اگر وبسایتی که قبلا توسط این الگوریتم جریمه شده است،اگر تغییرات درستی در سایت انجام بگیرد و بهینه تر شود،شانس بازگشت به صفحات بالای گوگل را دارد.البته گوگل تمامی موارد این الگوریتم را فاش نمیکند ولی درک و رعایت آن بسیار ساده است؛محتوای ارزشمند و منحصر به فرد تولید کنید.
الگوریتم پنگوئن
الگوریتم پنگوئن در سال 2012 توسط گوگل معرفی شد.هدف الگوریتم پنگوئن کاهش اعتماد گوگل نسبت به سایتهایی است که با ساختن بک لینک های بیش از حد،غیرطبیعی و دروغین سعی در فریب دادن گوگل و استفاده از مزایای بک لینک را دارند.بک لینک های غیر طبیعی جز روشهای سئوی Black Hat میباشد که ممکن است در مدت بسیار کوتاهی آمار بازدید سایت را به شدت بالا ببرد اما الگوریتم پنگوئن با تشخیص این سایتها،به شدت آنهارا جریمه میکند.به این سایتهایی که از این روش برای مقابله با آنها استفاده میشود،سایتهای اسپم(Spam ) می گویند.
الگوریتم مرغ مگس خوار
گوگل مرغ مگس خوار را در سال 2013 ارائه داد.صفت اصلی مرغ مگس خوار سرعت بال زدن فوق سریع آن است.این الگوریتم سرعت و دقت جستجو را بالا میبرد و باعث میشود تا کاربران هم با سرعت بیشتر به نتایج بهتر دست یابند.مرغ مگس خوار جستجو هارا بر اساس مفهوم و محتوای متن اجرا میکند.
الگوریتم کبوتر
گوگل توسط این الگوریتم وبسایتهایی که به موقعیت مکانی جستجو کننده نزدیکتر است را برای اولویت به نمایش میگذارد.این کار باعث میشود تا سرعت جستجو در گوگل افزایش یابد چرا که بارگذاری صفحات محلی سریع تر انجام میشود.همچنین یافتن نزدیک ترین مکان(رستوران،پمپ بنزین،مدرسه و…) خدمتی است که از یاری گرفتن از این الگوریتم انجام میپذیرد.
اما چگونه و با چه راهکارهایی میتوان رتبه وبسایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بالا ببریم.از طریق راهکارهایی که گفته خواهد شد میتوانید رتبه سایت خود را تا حد خوبی ارتقا دهید اما خیلی از راهکارهای دیگر کاملا تجربی است که افرادی که در این زمینه فعالیت دارند علاوه بر رعایت موارد زیر موارد تجربی دیگری را هم اعمال میکنند که نقش اصلی را در برتر شدن وبسایت ایفا میکنند.متخصصین بهینه سازی در شرکت آروین کارن،با بهره گیری از دانش صنعت سئو و تجربه ارزشمند وافرسال های فعالیت،این کار را به صورت تخصصی و حرفه ای به اجرا در می اورند.
در این بخش رعایت موارد را به دو بخش تقسیم میکنیم؛ادر سئوی کلاه سفید،که سئوی اخلاقی و مورد تایید گوگل نام دارد این دو بخش به سئوی داخل صفحه(On-Page SEO ) و سئوی خارج صفحه(Off-Page SEO ) تقسیم میشوند.
سئوی داخل صفحه:نام دیگر آن سئوی درون سایت است.همانطور که از نام آن این عنوان مشخص است،به روشی میگویند که تمامی کارهایی که باید اعمال شود در داخل سایت و تماما توسط مدیر سایت و نظارت وی صورت میپذیرد.این بهینه سازی های داخل سایت باعث می شود که گوگل رتبه سایت مارا در نتایج خود بالاتر بیاورد و در نتیجه وبسایت ما بازدید بیشتری را به خود ببیند.
سئوی خارج صفحه:به آن نیز سئوی برون سایت نیز گفته میشود.در این نوع ما باید کارهایی را انجام دهیم تا رتبه سایت ما در موتور جستجوی گوگل براساس عوامل بیرونی سایت نمره مثبت بگیرد.این روش بر پایه لینک سازی و قرار دادن آن در سایتهای دیگر است.
سئو درون صفحه(On-Page SEO )
1.برچسبهای عناوین وبسایت را با کلمات کلیدی پر کنید.
بسیار ساده است؟!!!اینکار یکی از مواردی است که به تجربه بهینه سازان در حوزه فعالیت وبسایت مذکور نیاز دارد.برای اینکه کلمات کلیدی وبسایت به درستی وارد شود باید دانست کدام کلمات در آن برهه از زمان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد،بین کلمات باید چه چیزی گذاشت یا خیر؟این کار خیلی سخت نیست اما نیاز به تجربه اندکی در این زمینه دارد.
عنوان مقالات و نوشته ها،محتوای متن را توضیح می دهند،و انتخاب کلمات کلیدی مناسب گوگل را بیشتر به سمت مطلب هدایت میکند.به طور کلی کلیدواژه نزدیک و درست به عناوین مطالب اولین قدم برای هدایت گوگل به صفحه خودمان است.سایتهایی که برای رقابت در رتبه های بالا رقابت میکنند حتما از این تکنیک البته به صورت اصولی استفاده میکنند.
2.کلمات کلیدی را در 100 حرف اول متون خود قرار دهید.
ایده آل ترین مکانی که میتوانیم کلمات خود را قرار دهیم،100 حرف اول مقاله است.
گذاشتن کلمات در ابتدای مقاله باعث آن میشود که گوگل از صحت ارتباط محتوای متن با عنوان با سرعت بیشتری اطمینان حاصل می کند.
3.از لینکهای برونی و خارجی بهره بگیرید.
لینکهای خارجی منبع اصلی جلب توجه بازدیدکنندگان اینترنت است.برخی از افراد از این کار غافل هستند و داشتن پیوند در سایتهای دیگر را ضروری نمیدانند،در صورتی که به شدت در حال اشتباه میباشند.
پیوندهای خارجی به گوگل اینطور القا میکند که اطلاعات ارزشمند و آموزنده است و همچنین برای وبسایت داشتن رتبه خوب در گوگل مهم است.از روی دیگر این رابطه دو طرفه است،یعنی حتما پیوندهای صفحات دیگر سایتهارا هم در وبسایت خود و تمامی متون و مقالات خود قرار دهید.فقط حتما باید اطمینان حاصل کنید که پیوند(لینکی) وبسایتی که در محتوای خود قرار داده اید به اندازه کافی به موضوع محتوای شما مربوط باشد؛اگر موضوع محتواییی که نوشته شده مربوط به خودرو است لینکی به یک صفحه از وبسایتتی که در حوزه آشپزی فعالیت دارد وصل نشود!
4.برای تمامی صفحات خود توضیحات متا بنویسید.
توضیح متا(Meta ) آن متن کوتاهی است که هنگام نمایش جستجو در زیر عنوان(در گوگل آبی رنگ است) نمایش داده میشود تا جستجو کننده با خواندن آن بتواند بین لینکهای دیگر مطلبی که بیشترین ارتباط را دارد انتخاب کند.
توضیحات متا یکی از مهمترین موارد رعایت سئو برای گوگل است که قابل لمس و مشهده هم است.بعد از برچسبهای عنوان و URL سایت،توضیح متا مورد بعدی مهم برای متقاعد کردن ورود بازدید کننده به سایت است.اگر شما به ترافیک ورودی نیاز دارید باید توضیحات متای جذاب و مفید تولید کنید.این کلمات باید حدودا 150 کلمه باشد و توانایی افزایش کنجکاوی بازدیدکننده را داشته باشد.
به توضیحات متا اهمیت دهید،بعد از مدتی نتیجه آنرا میبینید.
5.در URL سایت خود از کلمات کلیدی استفاده کنید.
URL در نتایج گوگل همان قسمت آبی رنگ است که برای ورود به سایت روی آن کلیک میکنیم.
کلمات کلیدی مانند ستون فقرات برای مبحث سئو میباشد،پس باید به آنها اهمیت بسیار داد،به خصوص در URL که حکم ویترین سایت در کنار ویترین های دیگر در نتایج جستجو را دارد.استفاده از کلمات کلیدی مناسب دو مزیت دارد.یکی اینکه بازدید کننده سایت متقاعد میشود که مطلب جستجو شده با مطلب قرار گرفته در سایت شما همخوانی بالایی دارد؛و اینکه مطمئن هستید گوگل به همراه کلمات مناسب انتخاب شده در URL و موارد قبلی که گفته شد(برچسب عناوین،اسم عناوین،استفاده از کلمات کلیدی در 100 حرف اول،توضیح متا)سایت شما را بیشتر به استفاده کنندگان اینترنت که به دنبال مطالب مرتبط با وبسایت شما هستند بیشتر پیشنهاد میکند.
6.به صورت اصولی از کلمات کلیدی در پست های خود استفاده کنید.
جایگاه کلمات کلیدی در پست ها بسیار بحث استراتژیکی است.موتورهای جستجو مرتبا در حال به روز شدن و دگرگونی هستند؛گوگل روز به روز اهمیت خود را به محتوا بیشتر میکند.باید با استفاده از کلمات کلیدی درست در جایگاه های مناسب و به تعداد معقول در محتوایی مفید و کامل نظر گوگل را به خود جلب کنیم.استفاده نامعقول از کلمات کلیدی به تعداد زیاد و یا پشت سرهم باعث میشود تا گوگل سایت ها را هرز و نامفید تشخیص دهد.
استراتژی تعداد و جایگاه قرارگیری کلمات در پستها باعث می شود تا متن شما منسجم تر باشد و به جز حمایت گوگل از این پست ها،رضایت بازدیدکنندگان را هم بهمراه داشته باشد.
7.محتوای طولانی پست ها
مطالعات نشان داده است که متنهای طولانی تر سبب ارتقای رتبه در گوگل میشود.بهتر است که تعداد کلمات در تمامی متون 2000 کلمه باشد و در صورت امکان این تعداد کمتر از 1000 کلمه نباشد.این طول محتوا باعث میشود تا بازدیدکننده زمان بیشتری را صرف خواندن مطلب در سایت ما کند.
طولانی بودن متون مزایای دیگری هم به دنبال دارد،بیشتر به کار بردن کلمات کلیدی در متن،توانایی مانور بیشتر روی متن و اطلاعات و افزایش قدرت محتوا،2 عدد از مزایای متون بلند است.گوگل علاقه بیشتری به متنهای بلند والبته اصیل و منحصر به فرد نسبت به متون کوتاه دارد.
در متون خود سعی کنید از کلمات مترادف استفاده کنید،این کار شانس مطابقت جستجوهارا با مطلب شما افزایش میدهد.طولانی بودن متن نباید باعث این شود تا در دستورات نوشتاری دچار اشتباه شویم،ویا از جملات هجو و غیر مفید استفاده کنیم.
8.از پیوند دهی های داخلی بهره بگیرید.
پیوند های مناسب در وبسایت باعث می شود تا کاربر سوار بر سایتهای دیگر شود و زمان بیشتری در وبسایت بماند.همچنین امکان گشت و گذار در وبسایت راحت تر میشود و کاربر احساس رضایت بیشتری دارد.
9.بهینه سازی تصاویر
باید اطمینان حاصل کرد که اسم عکس شامل کلمات کلیدی مدنظر باشد.این کار باعث میشود بهینه سازی سایت ارتقا یابد،و گوگل ارتباط بین عکس و صفحه یا مقاله را راحت تر درک کند.عکس ها جزئ قسمتهای بسیار مهم وبسایتها میباشند که سایت را جذاب تر و قابل فهم تر میکنند.پس بهینه سازی عکس هم در ارتقای رتبه در گوگل تاثیر دارد و هم عکسها در جستجو کاربران برای عکسی خاص در رتبه بالا قرار میگیرد.
10.سایت خود را تا جایی که امکان دارد پرسرعت کنید.
سرعت پایین برای وبسایتها فقط برای کاربر بد نیست بلکه در بهینه سازی وبسایت تاثیر مستقیم دارد.
سرعت پایین بارگذاری وبسایت نمره منفی در پی دارد و امکان پایین اوردن رتبه بندی را دارد.سرعت پایین نتایج منفی همچون کمتر ترجمه شدن به زبانهای مختلف،نارضلیتی و از دست رفتن مشتریان،از دست دادن فرصتهای تبلیغاتی را به دنبال دارد.
عواملی همچون سنگین بودن عکسها،استفاده از فایلهای فلش،سرویس میزبانی وب(هاستینگ) اگر سرعت پایین و ساختار قدیمی داشته باشد،همه این عوامل در کاهش سرعت وبسایت اثرگذار میباشند.پس یک مورد که باید از آن اطمینان داشت خرید سرویس میزبانی از یک شرکت معتبر است.
استفاده بیش از حد از پلاگین ها هم سرعت وبسایت را میتواند کاهش دهد.باید به جا از آنها استفاده شود و از شلوغ کردن بی دلیل وبسایت از سنگین شدن آن جلوگیری کرد.
11.وبسایت باید در موبایل هم بدون مشکل باز شود.
وبسایت باید در وسایلی مانند تلفن همراه و تبلت به راحتی باز شود.زمانی که با این دستگاه به وبسایت وصل میشویم نباید تصاویر و متون از حالت طبیعی خارج شوند ویا بازدیدکننده مجبور باشد صفحه را بیش از حد بالا پایین ویاچپ و راست کند تا بتواند آنرا ببیند.
تماس با ما:
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 9
22366751 - 22367818
http://arvinkaren.com
طراحی سایت
مشخصات آگهی دهنده
نام: طراحی سایت کارن
تلفن: 22366751 - 22367818
استان: تهران
آدرس: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 9