پرتال مشاغل ایران

آگهی رایگان

ads

-   تاریخچه و توصیف نام تجاری

توصیف نام تجاری:
نام تجاری سالهاست که به عنوان مفهومی برای شناسایی و تمیز دادن محصول یک تولیدکننده از تولیدکننده ی دیگر به حساب می آید. کارلف ولاونگسون،نام تجاری را علامت یک شرکت یا محصول به همراه نشانه های خارجی همراه آن می دانند.در لغت نامه بازاریابی بیان شده که نام تجاری عبارت است از نامی منحصر به فرد برای یک محصول ،همراه با شخصیت و هویتی که توسط تولیدکننده به محصول داده می شود.
اکثر اندیشمندان به نام تجاری به عنوان مفهومی می نگرند که در بازار،آگاهی،خوشنامی و برجستگی ایجاد کند.در اصل این تعریف بر ویژگی های دیداری(به عنوان منشا تمایز)تاکید دارد.
همچنین کوین لین کلر،نام تجاری را آمیخته ای از نشانه های روانی و ذهنی در مصرف کننده جهت افزایش ارزش تصور شده از محصول یا خدمت می داند و این نشانه ها بایستی منحصر به فرد،برجسته و مطلوب باشد.در حقیقت،نام تجاری برای شرکت ها دارایی است که توسط آن می توانند به عنوان ارزشی متفاوت در ذهن مشتریان نفوذ کنند.
کاپفر،نام تجاری را به گونه ای کلی تعریف کرده است.به گفته ی وی،نام تجاری عبارت است از نامی که خریداران را تحت تاثیر قرار دهد.در واقع آنچه یک نام را به نام تجاری تبدیل می کند،برجستگی،تمایز،اعتماد و...مرتبط به نشانه ها است.بنابراین نام تجاری یک سیستم زنده است که از سه قطب اصلی(محصول و خدمت،نام و مفهوم)تشکیل شده است.
یکی از بهترین تعاریف برند در سال 1995،توسط گرندزرلزی ارائه شد:
وی معتقد است برند نمادی پیچیده است که دامنه ی متنوعی از ایده ها و ویژگی ها را در بر می گیرد.برند نه تنها با استفاده از آهنگ خود(معنی و مفهوم لغوی) بلکه مهم تر از آن با استفاده از هر عاملی که در طول زمان به نحوی با آن درآمیخته و در جامعه به صورت هویت اجتماعی و شناخته شده نمود یافته ،با مشتری سخن می گوید.
به طور کلی می توان دو رویکرد اصلی را زیر بنای تمام مباحث ایجاد نام تجاری دانست که عبارتند از:
رویکرد افزوده به محصول که نام تجاری را به عنوان چیزی اضافه شده به محصول می داند.در اصل،نام تجاری در این جا وسیله ای برای تشخیص و شناسایی محصول است.این رویکرد ،نام تجاری را عاملی در ارائه ی محصول جدید می داند.
رویکرد کل گرا که تمرکز آن بر مفهوم نام تجاری است.در اینجا،نام تجاری به عنوان یک کل در نظر گرفته می شود که در آن،به نیازها و خواسته های بازار هدف توجه می گردد.
در این دیدگاه،کلیه ی عناصر آمیخته بازاریابی توسط نام تجاری با یکدیگر یکپارچه شده و تک تک اجزاء به گونه ای مدیریت می شوند تا بتوانند در راستای احیای نام تجاری عمل کنند.
با این اوصاف،نام تجاری برای شرکت ها دارایی جهت متمایز ساختن خود از دیگر رقبا محسوب می گردد و می توان بر این باور بود که تجسم و تصویر قوی از سازمان،اثربخش ترین شیوه ی تمایز است.
کوتاه آنکه،امروزه،با توجه به حجم انبوه تولیدات و رقابت تولیدکنندگان در محصولات مشترک،انتخاب مشتریان بر اساس عوامل مختلفی صورت می گیرد که از جمله ی آن ها می توان به شاخص های انتخاب برند اشاره کرد.بنابراین، با توجه به گسترش مبادلات در سطح بین الملل و رقابت شدید بین برندهای مختلف،مطالعه و شناسایی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده در انتخاب نام تجاری ،امری ضروری به نظر می رسد.
کارا ثبت ارائه دهنده ی برترین ها در امور ثبتی
اعتماد و رضایت شما افتخار ماست.
http://kararegister.com/



ثبت نام تجاری ثبت شرکت کارا

 

مشخصات آگهی دهنده
  • نام: ثبت شرکت کارا
  • تلفن: 88880006
  • استان: تهران
  • آدرس:‌ میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 4
  • قیمت: تماس بگیرید
  • مشاهده‌ی پروفایل
مشخصات آگهی
  • بازدید: ٤٥١٩
  • تاریخ ارسال: ۹۵/۷/۷

*** آگهی های ویژه ***

فهرست آگهی ها
موضوع آگهی آگهی دهنده تلفن تماس
تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام کیا ثبت

٠٠٩٨٢١٨٨٨٨٢٥٨٨

اطلاعات مفید راجع به تعیین و تصویب بیلان مالی فکر برتر

٤٢١٤٣

نحوه ی تمدید کارت بازرگانی کیا ثبت

٨٨٨٨٢٥٨٨

ثبت شرکت خارجی در ایران کاراثبت

٨٨٨٨٠٠٠٦

ثبت شرکت سهامی خاص فکربرتر

٤٢١٤٣

فرآیند ثبت شرکت مواد معدنی کاراثبت

٨٨٨٨٠٠٠٦

ثبت موسسه قرض الحسنه فکر برتر

٤٢١٤٣

اخذ جواز تاسیس - کارا ثبت کاراثبت

"ثبت سریع و ارزان برند در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت فکر برتر " فکر برتر

٤٢١٤٣

شیربها در قانون وجود دارد؟ پارسای

٤٤٩٦٣٤٨٧

ثبت شرکت مختلط غیر سهامی agahiii aga

٨٨٨٨٢٥٨٨

ثبت شرکت کیا ثبت کیا ثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣

ثبت شرکت کارا ثبت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

گزوه وکلای عدل جویان امین صدر گروه وکلای عدل جویان امین صدر

۴۴۳۸۶۵۸۱

استوانه پلکسی گلاس، استوانه طلقی 77956394، ورق آکرلیک گروه خورشید طلایی

٧٧٩٥٦٣٩٤-٧٧٩٥٣٤٩٧

خدمات تخصصي براي دفاتر بيمه ایرانی نیک

٠٢١٦٦٠٩٠٦٨٦ - ٠٢١٦٦٠

خدمات متمايز براي دفاتر بيمه ایرانی نیک

٠٢١٦٦٠٩٠٦٨٦ - ٠٢١٦٦٠

مرکز ترجمه STC reza motealleh

٠٩٣٨٧٢٦٢٤١٥

دفتر پیشخوان دولت 72162109 حمیدرضا زمانی

٠٢١٧٧١٧٣٥٣٧

عدم تبدیل به اوراق تجاری کیاثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣

انحلال موسسات و تشکیلات غیر تجاری کارا ثبت

٨٨٨٨٠٠٠٦

مشارکت بازرگانی بین المللی در ایران از دیدگاه قانون ثبت شرکت ها و قانون اساسی فکربرتر

٠

ارث گروه وکلای پارسای

٤٤٠٣٣٦٧٧

استرداد هدايا گروه وکلای پارسای

٤٤٩٦٣٤٨٧

شکایت ترک انفاق گروه وکلای پارسای

٤٤٠٣٣٦٧٧

نحوه تنظیم اساسنامه و اظهارنامه ثبت شرکت سهامی خاص ثبت شرکت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

مجموعه عملیات ثبت و تهیه اسناد لازم الاجرا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود (طبق م darkob msv

٨٨٨٨٨٢٧٣

عمل ثبت شرکت تجارتی فکربرتر

٤٢١٤٣

روش و مراحل ثبت شرکت تعاونی ثبت شرکت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

امکان تبدیل موسسات غیر تجاری به موسسات تجاری کیاثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣

قانون ثبت شرکت ها در رابطه با تعیین تابعیت شرکت فکربرتر

٤٢١٤٣

اتاق کار خانگی شرکت پیرامید

٠٩١٢٤٣٩٨٦٧٨

شرکت های تجاری و انواع آن ثبت شرکت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

شرکت پیمانکاری چیست ؟انواع آن کدام است؟ کیاثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣

ثبت برند و علامت تجاری فکربرتر

٤٢١٤٣

انعقاد قرارداد شرکت کیاثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣

تاریخچه و توصیف نام تجاری ثبت شرکت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

انتخاب برند ثبت برند فکربرتر

٤٢١٤٣

مدارک لازم برای ثبت شرکت های سهامی خاص ثبت شرکت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی کیاثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣

دفتر ثبت تجارتی فکربرتر

تکالیف اشخاص ذیربط کیاثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣ ٠٢١

مدارک لازم برای ثبت شرکت darkob msv

ثبت شرکت سهامی عام darkob msv

٨٨٨٨٠٠٠٦

ملی مناقصات,سایت مناقصات,مناقصه,مناقصات کشور سید کمال میرکمالی

٠٢١٨٧٧٦١٥٤٦

تحصيل در بلاروس دوره ي پاتفک مجتبی اسماعیل زاده

٠٩١٣٨٨٣٠٩٤٢ - ٠٩١٣٨٨

تحصيل در بلاروس و مزايا مجتبی اسماعیل زاده

٠٩١٣٨٨٣٠٩٤٢ - ٠٩١٣٨٨

تحصيل در بلاروس رشته هاي هنر و علوم انساني مجتبی اسماعیل زاده

٠٩١٣٨٨٣٠٩٤٢ - ٠٩١٣٨٨

تحصيل در بلاروس در مهندسي مجتبی اسماعیل زاده

٠٩١٣٨٨٣٠٩٤٢ - ٠٩١٣٨٨

تحصيل در بلاروس و مزايا و معايب مجتبی اسماعیل زاده

٠٩١٣٨٨٣٠٩٤٢ - ٠٩١٣٨٨